بیش از 60 درصد آثار آخرین دوسالانه شهری برای اجرا در سطح شهر انتخاب شده است که تاکنون 40 اثر ساخته و نصب شده است که تا پایان سال 20 اثر دیگر نیز نصب خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۷۱
آخرین جزئیات از نصب المان های شهر تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شریان نیوز، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نصب سردیس 6 تن از مشاهیر بزرگ ایران از جمله ملاصدرا، این سینا وحافط در میدان مشاهیر بوستان نوروز اراضی عباس آباد خبر داد.

عیسی علیزاده گفت: 15 پرتره از از شاعران معاصر نیز آماده شده است که تا پایان شهریور در محل انجمن شاعران ایران نصب خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی مجسمه های شهری نیز اظهار کرد: بیش از 60 درصد آثار آخرین دوسالانه شهری برای اجرا در سطح شهر انتخاب شده است که تاکنون 40 اثر ساخته و نصب شده است که تا پایان سال 20 اثر دیگر نیز نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از برگزاری چهارمین دوسالانه دیوارنگاری ایران خبر داد و گفت: فراخوان این دوسالانه از بهمن ماه سال گذشته داده شده و 2 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است و امیدواریم داوری آثار در هفته جاری انجام و آثار منتخب در اواخر شهریور در موزه امام علی(ع) به نمایش گذاشته شده و براساس انتخاب شورای هنری سازمان بر روی دیوارهای شهر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای المان میادین ونک، پاستور و صنعت چندین مرتبه فراخوان شده است، تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح های مختلف ترافیکی و یا احداث خطوط مترو هنوز موقعیت این میادین تثبیت نشده است، امیدواریم با تثبیت فیزیکی این میادین، پروسه اجرای آن نیز عملیاتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها