تلاش‌ برای حضور بانوان در ورزشگاه/محمدیان: حرکات مثبت است، شتاب‌زده عمل نکنیم

بار دیگر بحث حضور بانوان در اماکن ورزشی و بار دیگر توضیحات مقام مسئولی که آنها را امیدوارتر از قبل می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۵۰
تلاش‌ برای حضور بانوان در ورزشگاه/محمدیان: حرکات مثبت است، شتاب‌زده عمل نکنیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، سال‌هاست که قفل بزرگی روی این تابو زده شده و هیچ کلیدی نتوانسته آن را باز کند. کلیدی که انتظار می‌رود در دولت تدبیر و امید به این قفل بخورد و بانوان، همان‌هایی که نیمی از جامعه ایران را تشکیل می‌دهند و چشم‌انتظار این هستند که شاید روزی درها به رویشان باز شود و آنها در فضایی کاملاً خانوادگی به تماشای ورزش مورد علاقه خودشان بنشینند، را خوشحال کند.

این بار فریبا محمدیان، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان حرف‌های امیدوارکننده‌ای می‌زند که می‌تواند بانوان را دلگرم کند. او می‌گوید: «برای تسهیل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، یافتن فضایی که بتوان آن را مدیریت کرد را در دستور کار داریم اما تردید نکنید که قصد اجرای یک برنامه شتاب‌زده را نداریم و با حوصله پیش می‌رویم و قطعاً به مطالبات بانوان پاسخ می‌دهیم.»

او با بیان اینکه از بانوان و آقایان یک تقاضای ویژه دارد، ادامه می‌دهد: «تقاضای من از بانوان و آقایان این است که با مدیران خود هماهنگی داشته باشند زیرا مطمئنم که شرایط به گونه‌ای فراهم می‌شود که بانوان در شرایط سازمان‌دهی‌شده بتوانند در سالن‌ها حاضر شوند. این واقعاً خواسته زیادی نیست و می‌شود در فضایی دوستانه به سمتی حرکت کرد که سرانجام تابو شکسته شود و بانوان بتوانند از سالن‌های ورزشی، تماشاگر رشته‌هایی باشند که علاقه دارند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها