حالا که شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده باز هم بر حضور بانوان در ورزشگاه ها تاکید کرده موج بزرگی به راه افتاده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۸۱
درخواست دو چهره سرشناس فوتبال بانوان: ورزشگاه آزادی را به ما هم بدهید!

به گزارش جام جم آنلاین ، حضور بانوان در ورزشگاه ها و رفع ممنوعیت آنها از حضور در ورزشگاه ها چیزی است که حالا جدی تر از هر زمانی دنبال می شود. موانع حضور بانوان در ورزشگاه ها یکی پس از دیگری برداشته می شود.

حالا که دیدار ایران و سوریه درتاریخ چهاردهم شهریور ماه در راه است بسیاری خواهان این هستند که حضور بانوان در ورزشگاه ها از این تاریخ شروع شود.

در این میان اظهار نظر دو چهره سرشناس فوتبال بانوان نیز بسیار جالب است. الهام فرهمند بازیکن اصفهانی که با یک گل زیبا تا برنامه نود هم رفت و به دیوید بکام فوتبال بانوان هم معروف شد در اینباره در اینستاگرام خود نوشت: «دختران و زنان ایرانی در تمام لحظات کنار مردان و پا به پای آن‌ها برای سربلندی و عزت سرزمین عزیزمان ایران تلاش بسیار کردند و جنگیدند. اما هزار افسوس که بستری پیش از این نبوده تا در لحظه به ثمر نشستن تلاششان نیز در کنار خانواده و مردان خود نظاره‌گر شکوه و عظمت و سربلندی این مرز و بوم باشند. ما دختران و زنان ایران‌زمین امیدواریم که در دولت تدبیر و امید این بستر فراهم شود تا در 14 شهریور 96، یک روز به یادماندنی را در تاریخ ایران اسلامی به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و ورود دوباره بانوان به ورزشگاه آزادی جشن بگیریم. ای کاش که آن روز این شادی و حس غرور محدود به نیمی از ایران نباشد و مردان و زنان ایرانی با حقوق برابر در این شادی سهیم باشند.»

مریم ایراندوست که در اعتراض به انحلال ملوان از فوتبال و دنیای مربی گری خداحافظی کرد یکی از چهره های جنجالی فوتبال بانوان به شمار می رود.

او که یکی از منتقدان اوضاع ورزش بانوان به شمار می رود در اینباره در اینستاگرام خود چنین نوشت: ««همه می‌دانیم 14 شهریور 96 تهران میزبان پرشکوه برای جشن صعود است. کاش، ما جمعیت همراه بتوانیم دوشادوش مردانمان در این آوردگاه ملی، همچون انتخابات در شادی هم سهیم باشیم. کاش مجبور نباشیم برای ورود به استادیوم و تماشای فوتبال ملی یک سال دیگر صبر کنیم. من می‌خواهم راه ملی را از تهران آغاز کنم. وگرنه روسیه که همین نزدیکیست.»

عکس العمل ها همچنان ادامه دارد. تعدادی دیگر از فوتبالیست های تیم ملی و لیگ برتری نیز در اینستاگرام خود یکی پس از دیگری به این موضوع واکنش نشان می دهند. این اتحاد دسته جمعی می تواند منجر به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها