این ۵ سارق به شکلی ماهرانه و شبیه به فیلم های سینمایی تمام گوشی های آیفون را به سرقت بردند.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۵۱
سرقت از کامیون در حال حرکت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مشرق، پلیس هلند ۵ سارق حرفه ای را که مانند فیلم های سینمایی اقدام به سرقت یک محموله شامل گوشی های آیفون کرده بودند دستگیر کرد. تصاویری که توسط هلیکوپتر پلیس هلند تهیه شده این سارقان را در حال سرقت شبانه از یک کامیون نشان می دهد.

این سارقان که ۳۳ تا ۴۳ ساله و همگی اهل رومانی هستند در تاریخ ۲۴ ژوئن اقدام به سرقت از این کامیون کرده بودند. آنها ابتدا خودروی خود را به پشت این کامیون مملو از گوشی آیفون رسانده و ۲ تن از آنها با بیرون آمدن از قسمت سان روف خودرو اقدام به شکستن درب کامیون کردند. آنها سپس بسته های حامل گوشی آیفون را به خودروی خود انتقال دادند. ارزش گوشی های سرقت شده حدود ۴۴۸ هزار یورو برآورد می شود.

«اد کراژوشکی»، سخنگوی پلیس هلند در این خصوص گفت: راننده کامیون در لحظه سرقت گوشی ها، متوجه این اتفاق نشد و به راه خود ادامه داد. ۵ مرد در این خصوص بازداشت شده اند و تحقیقات ادامه دارد. این سارقان مشکوک به سرقت کالای های گرانبهای ۱۷ کامیون دیگر با روشی مشابه هستند. این سرقت های زنجیره‌ای از سال ۲۰۱۵ تا کنون انجام شده است.

گفتنی است؛ پلیس هلند با ارسال این ویدئو به همکاران خود در سراسر اروپا از آنها خواسته تا موارد مشابه را مورد بررسی قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها