کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ از فردا سه شنبه دهم مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. آزمون این دوره عصر جمعه ۱۳ مرداد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۶۵
توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جزئیات زمانی و نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ برای رشته های با آزمون در عصر روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در ۷۴ شهرستان برگزار می شود. همچنین در بخشی از رشته ها آزمون برگزار نمی شود.

تمام داوطلبان متقاضی گزینش در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته ‌محلهای انتخابی خود از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه کنند و درصورت لزوم اطلاعات خود را ویرایش کنند.

پذیرش در رشته های مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی بهداشت محیط، ساخت پروتزهای دندانی،‌ مدارک پزشکی، ایمنی صنعتی و محیط کار، صنایع چوب و کاغذ-سازه های چوبی،‌ معدن، نقشه برداری، شهرسازی، صنایع نساجی،‌ مهندسی آبیاری، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، پرورش طیور، پرورش گاو و گاومیش، تولیدات دامی،‌ تولیدات گیاهی، جنگلداری،‌ شیلات، چوب شناسی و صنایع چوب بدون آزمون است.

همچنین پذیرش در رشته های علوم و صنایع غذایی،‌ گیاه پزشکی، ماشین های کشاورزی، مرتع و آبخیزداری،‌ بازیافت، آمار، آموزش ریاضی، آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش راهنمایی و مشاوره،‌ زبان انگلیسی،‌ زبان و ادبیات فارسی،‌ آموزش علوم تجربی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، تربیت معلم مطالعات اجتماعی،‌ تربیت مربی امور تربیتی، باستان شناسی بدون آزمون است.

همچنین رشته های تربیت معلم قرآن کریم، علوم انتظامی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت،‌ حقوق قضایی- علوم ثبتی، صنایع دستی،‌ مرمت و احیای بناهای تاریخی، نوازندگی ساز ایرانی، طراحی پوشاک، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی) آزمون ندارند.

در این رشته ها آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد. لذا برای داوطلبانی که در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

آزمون در سایر رشته ها با آزمون است و برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی، کارت خود را پرینت کنند.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات خود را گم کرده اند با عضویت در این سیستم اطلاعات خود را بازیابی کنند.

تمامی داوطلبان (اعم از متقاضیان رشته های با آزمون و رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ۹۶) با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محلهای انتخابی خود با توجه به اصلاحات اعلام شده، ویرایش کنند.

نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان رشته های امتحانی با آزمون بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند ۳۱ تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، در سایت سازمان سنجش درج شده است.

در صورتی که داوطلبان در مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کنند لازم است آن را رفع کنند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴ ، ۵، ۶ ، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ به ترتیب شامل نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی، کد و عنوان رشته تحصیلی، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی، معدل فارغ‌التحصیلی، وضعیت اشتغال (کارمندی)، استان بومی و علاقه‌مندی به گزینش در رشته‌های غیرانتفاعی و کد و عنوان محل های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است آن را به صورت اینترنتی تا ۱۲ مرداد اصلاح کنند.

داوطلبان باید تا تاریخ ۱۲ مرداد با ورود به سایت سازمان سنجش و قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد مورد نیاز اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹ و ۱۵ (جنس، دین، معلولیت، زبان امتحانی ) تفاوتی مشاهده کردند، ضروری است در روزهای چهارشنبه ۱۱ مرداد و پنجشنبه ۱۲ مرداد صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند.

تبصره: چنانچه داوطلبانی در بند ۲۰ (کدرشته محلهای انتخابی) کارت شرکت در آزمون خود، کدرشته ای را بصورت منفی «-» مشاهده کردند، به منزله عدم رعایت شرایط در آن کدرشته است و لازم است این دسته از داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به اصلاح کدرشته محل های انتخابی خود براساس ضوابط دفترچه راهنما اقدام کنند.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام خود داوطلب در نظر گرفته شده و به تقاضاهای مربوط به تغییر رشته امتحانی و حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس است و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و... است، باید در یکی از روزهای چهارشنبه ۱۱ مرداد یا پنجشنبه ۱۲ مرداد صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود.

آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون علاقه‌مند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی هستند، لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری بوسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال باشد، مبلغ ۵۱ هزار ریال (۵ هزار و ۱۰۰ تومان) به عنوان وجه اعلام علاقمندی پرداخت کنند و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج کنند و سپس با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به اعمال انتخاب کدرشته‌محلهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

داوطلبان علاقه مند به گزینش در رشته‌های با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است برای اطلاع از تاریخ و نحوه انتخاب رشته، در روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این خصوص، تا ۱۲ مرداد به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات است و داوطلبان می‌توانند به منظور پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها