برنامه "نیمکت" رادیو ورزش با زهرا قنبری، کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال بانوان، گفتگو کرد و در بخش با فدراسیون، مرتضی محسن پور، مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی، اخباری را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۰۱
جایگاه کنونی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ زهرا قنبری، کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال بانوان کشور، در ارتباط با وضعیت کنونی تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه حدود 2 سال تیم ملی ما اصلاً فعالیتی نداشت و از رنکینگ 73 پله سقوط کردیم. فروردین ماه امسال مسابقات مقدماتی آسیایی داشتیم. در این مسابقات شرایط بسیار سخت بود؛ زیرا از 5 تیم حاضر در مسابقه یک تیم صعود می کرد و در نهایت تیم ویتنام به مرحله بعد رفت. تیم ملی کشورمان در این رقابتها علی رغم تعطیلی 2 ساله و تمرینات محدود توانست نتیجه مطلوبی را کسب کند و سوم مسابقات شود.
قنبری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتیجه کسب شده در مسابقات مقدماتی آسیا باعث شد تغییر خوبی در رنکینگ اتفاق بیافتد و ما 73 پله صعود کنیم و مجدداً به جایگاه قبلی خودمان بازگردیم. فوتبال بانوان نیاز به حمایت دارد. امیدوارم این تیم دوباره رها نشود.
وی، در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا می توانیم فاصله میان فوتبال خودمان و کشورهای اروپایی را از میان برداریم، عنوان کرد: بله؛ قطعاً همینطور است. ما از زمانیکه کی روش آمد، پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و سبک بازیمان بسیار متفاوت شده است. این دوره که به جام جهانی صعود کردیم، با یک سطح بالاتری نسبت به آسیا بازی کردیم و توانستیم نتیجه بسیار خوبی بدست بیاوریم. این نشان می دهد که هر چه بیشتر تلاش کنیم، می توانیم فاصله را نسبت به دیگر کشورها کم کنیم.
در بخش با فدراسیون، مرتضی محسن پور، مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی اظهار داشت: ظهر امروز نشست شورای فنی اسکی آلپاین و اسکی صحرانوردی برگزار خواهد شد. در این نشست در خصوص وضعیت اسکی بازان ایران و کسب سهمیه جهت حضور در المپیک 2018 بحث و تبادل نظر می شود. در حال حاضر 6 ماه و 9 روز تا آغاز این رقابتها به میزبانی کره جنوبی باقی مانده است.
برنامه زنده "نیمکت" امروز با اجرای زورقچیان و زرتاختی، برنامه ای تفریحی با رویکرد سرگرمی و خانواده بود که با آیتم های گزارش ورزش های همگانی، طنز های نمایشی، میهمان روز، نیمکت نشین و ریکاوری و بخش های جذاب دیگر همه روز از ساعت 10:05 به مدت 85 دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها