علی دایی تغییر نمی کند. او همان است. با اخلاق همیشگی و جملات همیشگی.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۵۱
آغاز دایی در لیگ هفدهم چگونه بود؟ / دعوا، درگیری، عصبانیت و دیگر هیچ

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی اگر فرق کند و آرام تر شود مقطعی است، دوباره به همان روال سابق برمی گردد و همه را ناامید می کند. البته او اینبار خیلی زودتر از موعد مقرر همه را ناامید می کند یعنی از همین ابتدای لیگ. دیدار تیم های سپاهان و سایپا روز گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دایی به عنوان سرمربی سایپا کارش را با تساوی شروع کرد هر چند برای آنها نتیجه بدی محسوب نمی شوند.

علی دایی فصل گذشته با نفت تهران روز جنجالی برابر سپاهان داشت و حاشیه های پنالتی اعلام شده به سود سپاهانی ها در دقایق پایانی بازی باعث شد تا دیدار نفت تهران و سپاهان در فصل گذشته حاشیه های زیادی داشته باشد.

هواداران سپاهان که اتفاقات فصل گذشته را فراموش نکرده بودند، در دیدار هفته اول لیگ برتر با شعارهای پی در پی خود از علی دایی انتقاد کردند تا دیدار هفته اول لیگ برتر همچنان تحت تاثیر نبرد قبلی دایی با سپاهانی ها باشد.

علی دایی اما عصبانیت خود را با بی احترامی به خبرنگاران نشان داد.

در پایان بازی خبرنگاران به اشاره به غیبت‌های علی دایی در نشست‌های خبری پیش از بازی در اصفهان به سرمربی سایپا اعلام کردند: «چون شما در نشست‌های پیش از بازی حاضر نمی‌شوید، ما سؤالی نداریم و اگر دوست دارید فقط درباره بازی صحبت کنید». این موضوع باعث عصبانیت دایی شد و او به خبرنگاران اعلام کرد که نمی‌تواند برای آمدن به اصفهان بال بال بزند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها