ربیعی: باید جلوی ورود کالای چینی را بگیریم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید با گسترش کارگاه های تولیدی و تولید کالای ایرانی مرغوب در کشور جلوی واردات کالاهای نامرغوب چینی را بگیریم و کالاهای ایرانی را رواج دهیم.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۸۰
ربیعی: باید جلوی ورود کالای چینی را بگیریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز جمعه در مراسم افتتاح مرکز فنی و حرفه ای خواهران بندرعباس افزود: توسعه و پیشرفت کشور نیاز به وجود نیروی انسانی کارآمد و دارای متخصص و مهارت دارد که می تواند به افزایش بهره وری و ارتقای سطح کیفی خدمات کمک کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: سیاست و هدف اصلی ما 'هر ایرانی یک مهارت فنی' است و هر ایرانی پُر از مهارت برای زندگی بهتر است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولیدات داخلی کشورمان و رونق اقتصادی و اشتغال جوانان، کالای ایرانی جایگزین کالای چینی می شود.

ربیعی یادآورشد: برای افرادی که توانایی بالایی ندارند و به هر دلیل دچار فرصت های نابرابر شده اند از جمله افراد معلولی که به علت ژنتیکی ناتوان شده اند و چه افرادی که ناخواسته دچار بیماری شده اند وظیفه داریم طبق رسالت اخلاقی و دینی خود از آن افراد حمایت کنیم و دراین راستا از خیران هم کمک بگیریم.

وی گفت: یکی از برنامه ها توانمند سازی گروه های هدف بویژه معلولان است که دولت در دستور کار خود قرار داده است و به سمت آموزش های متناسب با انواع معلولیت ها گام برمی داریم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفت سازمان آموزش فنی و حرفه ای موظف شد که معلولان را متناسب با وضع معلولیت شان برای آن ها آموزش طراحی کند و به نوعی آن ها را به چرخه کار و زندگی برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها