جام ستارگان شطرنج منطقه آزاد انزلی

ایران منتخب شطرنج جهان را مات کرد

شطرنج بازان ایران در جام ستارگان شطرنج منطقه آزاد انزلی تیم منتخب جهان را شکست دادند.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۸۱
ایران منتخب شطرنج جهان را مات کرد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، در ششمین دور از رقابت های شطرنج جام ستارگان به میزبانی منطقه آزاد انزلی دربخش استاندارد شطرنج بازان ایرانی موفق شدند ستارگان شطرنج جهان را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند.

امین افقی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر گفت: در بخش استاندارد، ستارگان جهان و ستارگان شطرنج ایران با یکدیگر رقابت کردند و تیم شطرنج منتخب ایران با درخشش پرهام مقصودلو در برابر الکسی شیروف نایب قهرمان و مرد افسانه ای شطرنج جهان توانست ۴ بر۳ تیم منتخب جهان را شکست دهد.

وی افزود: در این مسابقات، رقابت بادور جوباوا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان با علیرضا فیروزجا از تیم ستارگان ایران به نتیجه تساوی ختم شد و لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند نیز در برابر مسعود مصدق پور استاد بین المللی شطرنج کشورمان، به نتیجه تساوی رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه داد: همچنین آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی در برابر پرهام مقصود لو، پدیده این دوره از مسابقات شکست خورد و پرهام مقصودلو پیروز این رقابت حساس شد و لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا توانست پویا ایدنی از تیم ستارگان شطرنج ایران را مغلوب کند.

افقی گفت: رقابت سیدخلیل موسوی، استاد بین‌المللی شطرنج کشورمان با ایوان سوکولف هلندی سرمربی تیم ملی شطرنج ایران به نتیجه تساوی ختم شد و احسان قائم مقامی استاد بزرگ و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان نیز توانست «التاج سفرلی» استاد بزرگ شطرنج کشور آذربایجان را با نتیجه تساوی متوقف کند.

وی ادامه داد: رقابت امیر رضا پوررمضانعلی، استاد بین المللی شطرنج کشورمان در برابر ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تیم ستارگان شطرنج ایران موفق شود برای نخستین بار صاحب نام های شطرنج دنیا را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد.

افقی خاطرنشان کرد: دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز و تا 27 ماه جاری در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها