بی احتیاطی در حین رانندگی و برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با پایه پل در بزرگراه بسیج موجب مصدومیت 4 سرنشین و محبوس شدن راننده سواری شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۵۰
برخورد شدید پراید با پایه پل در بزرگراه بسیج +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 60 و گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، حدود ساعت یک بامداد به بزرگراه بسیج، زیر پل برادران اسماعیلی روانه شده و به عملیات امدادرسانی پرداختند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودروی پراید با 5 سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با پایه های فلزی پل روگذر خیابان تختی برخورد کرد.

ابراهیم آقایی افزود: بر اثر این حادثه، راننده سواری در داخل خودرو گرفتار و بقیه سرنشینان نیزدچار آسیب دیدگی شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف و قطع جریان برق خودرو، اقدام به عملیات رهاسازی کردند.

آقایی با اشاره به اینکه 4 سرنشین خودرو پیش از حضور امدادگران از داخل این وسیله نقلیه خارج شده بودند، افزود: آتش نشانان با احتیاط کامل و درحضور عوامل اورژانس با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند و راننده خودرو را از داخل اتاقک به بیرون منتقل کرده و جهت اعزام به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان گفت: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها