دزد میانسال برای تامین رد مال 30 میلیون تومانی به شاکیان خود با همدستی خواهرزاده‌اش از مشتریان بانک و صرافی‌ها سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۲۲
سرقت‌های سریالی برای جلب رضایت شاکیان +عکس

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زوجی میانسال با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سرقت شکایت کردند.

زن میانسال به قاضی علی ایرد موسی گفت: من و همسرم 6100 دلار از صرافی شهرک غرب خریدیم و آن را همراه دومیلیون و 500 هزارتومان پول داخل کیفم گذاشته و دو نفری با سوار شدن به خودرویمان به خانه‌مان در غرب تهران بازگشتیم. در حال پارک خودرو بودیم که مردی میانسال به زور وارد پارکینگ شد و مرا مصدوم کرد و کیفم را دزدید. در این کشمکش دلارها داخل خودرو افتاد و سارق موفق به برداشتن آن نشد.

در ادامه شکایت‌های مشابه دیگری در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران زمانی که دوربین بانک‌ها و صرافی‌ها را بازبینی کردند، معلوم شد سارقان، شاکیان را از این مکان‌ها تا خانه‌هایشان تعقیب کرده و بعد وارد عمل شده‌اند. در جریان این تحقیقات ردپای متهم سابقه‌داری که در مرخصی از زندان به سر می‌برد به دست آمد و او چند روز پیش بازداشت شد .

متهم دیروز برای تحقیقات از زندان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه‌34 تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من ابتدا به تنهایی زاغ‌زنی کرده و از مشتریان بانک‌ها سرقت می‌کردم. بعد از دستگیری به پنج سال حبس و ردمال 30 میلیون تومانی محکوم شدم. بعد از گذراندن نیمی از محکومیتم خانواده‌ام دچار مشکلات شدند. برای حل این مشکلات وثیقه گذاشته و از زندان بیرون آمدم.

وی افزود: برای رد مال شاکیان پول می‌خواستم. به همین دلیل همراه خواهرزاده‌ام، سرقت‌ها را از مشتریان بانک و صرافی‌ها آغاز کردیم. 50 میلیون از این راه نصیبمان شد. با آن بخشی از رد مالم را دادم و می‌خواستم بقیه آن را هم بپردازم که خواهرزاده‌ام سرم کلاه گذاشت و پول‌ها را با خودش برد. او به آلمان فرارکرد و من گرفتار شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها