عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مراجعات مردمی به هیچ وجه در مجلس لغو نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۵۸
مراجعات مردمی در مجلس لغو نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، نماینده مردم رودسر در گفتگو با میزان ضمن تکذیب خبر لغو شدن مراجعات مردمی در مجلس، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: موضوع لغو مراجعات مردمی در مجلس از جمله پیشنهاداتی است که برخی از نمایندگان ارائه می‌کنند؛ مثلا می‌گویند که دیدارهای مردمی به ساختمان‌های دیگری منتقل شود و یا اینکه این مراجعات در حوزه‌های انتخابیه انجام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال امنیت مجلس هستیم، گفت: درحال حاضر ما به فکر توسعه ساختمان‌های مجلس هستیم تا اینکه ساختمان اداری و ساختمان مراجعات مردمی مجلس ساماندهی شده تا بدین نحوی مجلس از حالت قبلی خود و مشکلات پیش آمده خارج شود.

اسدالله عباسی با بیان اینکه همواره پیشنهادات مختلفی درباره موضوع فوق از سوی نمایندگان مطرح می‌شود، افزود: این درحالی است که هنوز جمع بندی ونتیجه گیری لازم در این رابطه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هئیت رئیسه جلسه‌ای مبنی بر این مسئله نداشته است، تصریح کرد: به هر حال هیئت رئیسه برای ساماندهی مراجعات مردمی اقدامی خواهد کرد و نسبت به این مسئله بی تفاوت نیست و در عین حال هم موارد امنیتی را مد نظر قرار خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: به هیچ وجه مراجعات مردمی از مجلس لغو نمی‌شود و چنین چیزی امکان پذیر نیست ،چرا که مجلس برای مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها