ستاره تیم ملی والیبال در ایتالیا مورد توجه قرار گرفت

پدیده در اروپا

انتقال محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال به سری آ ایتالیا مورد توجه رسانه‌های این کشور و دیگر رسانه‌های اروپایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۸۴
پدیده در اروپا

به گزارش جام جم ، معنوی‌نژاد 22 ساله، سرآمد نسل جدید والیبالیست ایران به شمار می‌رود. بسیاری هنوز بابت میدان ندادن به او در المپیک 2016 ریو افسوس می‌خورند، اما اکنون برای این که بالاخره به او اعتماد شد تا در لیگ جهانی 2017 به میدان برود و بدرخشد، خوشحالند.

این دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی با درخشش در لیگ جهانی 2017 بیشتر از هر زمان دیگری، نظر تیم‌های اروپایی را به خود جلب کرد. اصلا اگر او در المپیک 2016 فرصت بازی کردن پیدا می‌کرد شاید زودتر می‌توانست به یکی از مهم‌ترین اهداف والیبالی‌اش یعنی حضور در یک لیگ مطرح اروپایی برسد.

با وجود تفاوت فاحش قیمت دستمزدها در والیبال ایران و والیبال ایتالیا، معنوی‌نژاد ترجیح داد با چشم‌پوشی از دستمزدهای کلانی که در والیبال ستاره‌پرور ایران نصیب او می‌شود راهی ایتالیا شود تا پیشرفت را به هر چیز دیگری ترجیح بدهد.

معنوی‌نژاد در یک پروسه 35 روزه به ورونای ایتالیا منتقل شد. ابتدا ارسال دعوت‌نامه، سپس مذاکره، بعد سفر محمدجواد به ایتالیا و در نهایت امضای قرارداد نهایی. انتقال ستاره جوان والیبال ایران به باشگاه ورونای ایتالیا بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشته است. سایت بی جی والیبال (BG volleyball) دراین باره گزارش جالبی نوشته است.

سایت بی‌جی والیبال، معنوی‌نژاد را ستاره بین‌المللی می‌داند. این سایت نوشت: محمدجواد معنوی‌نژاد، پدیده‌ای است که در دو سال اخیر برای تیم ملی والیبال ایران درخشیده است. او اکنون در ورونای ایتالیا بازی می‌کند، تیمی که جایی برای ادامه درخشش او خواهد بود.

در ادامه این مطلب آمده است: این بازیکن قدرتی مثال زدنی دارد که امتیازی ویژه برای اوست. معنوی‌نژاد در والیبال ایتالیا فرصت‌های تازه‌ای برای ارائه نمایش والیبال سطح بالا خواهد داشت.

معنوی‌نژاد در لیگ جهانی و در ایتالیا بخصوص در دیدار با لهستان درخششی ویژه داشت. او خودش در گفت‌وگویی درباره پیوستنش به ورونای‌ایتالیا گفت: فرصت‌هایی به وجود می‌آید که باید از آنها نهایت استفاده را برد. ورونا نقطه شروعی برای پیشرفت بیشتر است. هدف من برای آمدن به ایتالیا پیشرفت بود نه چیز دیگر. طبیعی است ماندن در ایران برایم خیلی راحت باشد، اما ورونا تاثیر بسیار بیشتری روی آینده والیبال من خواهد گذاشت.

خوشامدگویی ورونا

باشگاه بلو والی ورونای ایتالیا با اعلام نهایی شدن قرارداد جواد معنوی‌نژاد، ستاره جوان تیم ملی والیبال و باشگاه پیکان، ورود او را به تیم جدیدش خوشامد گفت. این قرارداد قابل تمدید برای سال دوم است. ورونا با هدایت نیکولا گربیچ در فصل گذشته سری A ایتالیا با 16 پیروزی، ده شکست و 50امتیاز به مقام پنجم فصل عادی مسابقات رسید، اما در پلی‌آف با نتیجه 2 بر یک مغلوب آزیموت مودنا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها