سقوط مرگبار بعد از ملاقات با پسر دانشجو

پسر 18 ساله دانشجوی تربیت بدنی گمان نمی‌کرد، دوستی تلگرامی‌اش با دختر 17 ساله پایان خوشی نداشته باشد. دختر نوجوان بعد از اولین دیدار خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۹

به گزارش جام‌جم، صبح پنجم خرداد امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از سقوط مرگبار دختری 17 ساله از پشت بام ساختمانی پنج طبقه در محله فردوس تهران خبر داد. در ادامه خانواده دختر جوان در کرج شناسایی و معلوم شد از روز گذشته گم شدن وی ر ا به کلانتری خبر داده بودند. با تحقیق از خانواده این دختر مشخص شد فرزندشان چهارم خرداد از خانه بیرون آمده و بازنگشته و روز بعد از طریق پلیس متوجه مرگ او شده‌اند.

ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات پی بردند این دختر با پسری جوان دوستی تلگرامی داشته و آخرین بار با او دیده شده است. وی تحت تعقیب قرار گرفت و دیروز بازداشت شد. او با انتقال به اداره پلیس بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: دانشجوی تربیت بدنی هستم. ما یک سال پیش از محله یوسف‌آباد تهران به کرج آمدیم. دختر فوت‌شده با دختردایی‌ام دوست بود. آنها عضو یک گروه تلگرامی بودند که مرا هم عضو کردند و با دختر 17 ساله در آنجا دوست شدم.

وی افزود: آن روز برای اولین بار با هم ملاقات کردیم. سوار متروی کرج شده و در ایستگاه چیتگر پیاده و با آژانس به حوالی یوسف‌آباد رفتیم. چند ساعتی پیاده‌روی کردیم. بعد هم به برج «آی‌اس‌پ» رفتیم و در آنجا بودیم. ساعت 10 شب به متروی صادقیه بازگشتیم اما مترو حرکتی به سمت کرج نداشت. دختر نوجوان را سوار آژانس کردم تا به اکباتان و از آنجا همراه خاله‌اش به خانه برود. من هم به کرج بازگشتم. چند روز بعد متوجه مرگ او شدم. پدر و مادر او از هم جدا شده بودند و دختر نوجوان با آنها اختلاف داشت.

پرونده این جوان برای ادامه رسیدگی و رازگشایی از این سقوط مرگبار به دادسرای عمومی اطفال و نوجوانان ارسال شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها