نیکی مظفری، بازیگر تئاتر و سینما:

با پدرم بسیار به من خوش می‌گذرد!

مجید مظفری کافی شاپ می‌زند

هنوز تصویر افراشته او روی عرشه «جنگ نفتکش ها» در ذهن بسیاری از علاقه مندان به سینما جا خوش کرده است، مجید مظفری از معدود ستاره های دهه هفتاد و هشتاد سینماست که همچنان در نقش های متفاوت و در قاب تلویزیون و پرده نقره ای سینما می درخشد.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۶۴
مجید مظفری کافی شاپ می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های این روزهایش به خبرنگار ما گفت: یک کار در گروه تجربه سینما داشتم به نام «داستان سیاوش» که به کارگردان امیر اسکندری بود. یک فیلم سینمایی جدید هم صحبت شده است که بزودی کار آن هم نهایی خواهد شد.

مجید مظفری که در سال های اخیر حضور پررنگ تری در صحنه تئاتر داشته است در ادامه گفت: این روزها علاقه ام به تئاتر بیشتر از دیگر مدیوم هاست چند وقت پیش هم در تماشاخانه ایرانشهر نمایش «نماینده ملت» را روی صحنه داشتم و یک نمایشنامه جدید هم در دست دارم.

اما خبر سورپرایزی که مجید مظفری با جام جم آنلاین در میان گذاشت، یک کار متفاوت بود، این بازیگر سینما و تلویزیون قصد دارد بزودی یک کافی شاپ بزند.

او گفت: در منطقه 22 تهران و نزدیکی دریاچه خلیج فارس یک کافی شاپ را بزودی افتتاح خواهم کرد، به گفته مظفری این کافه نامش « آمفی کافی» است و تا دو هفته دیگر افتتاح می شود و یک مجموعه فرهنگی خواهد بود و فضایی است که برای آن اجرای کنسرت و دیگر کارهای فرهنگی و هنری هم پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها