گفت‌و‌گوی جام‌جم‌آنلاین با 6 نیروی فداکار شهرداری بوکان

نبرد با 85 تن زباله در جست و جوی طلا

رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل با اشاره به دفن غیر اصولی روزانه ۲۵۰ تن زباله در چاله زباله بخش کویرات و شهر ابوزید آباد، گفت: این مسئله همواره مشکلاتی را برای مردم داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۵۴
دفن غیر اصولی زباله در آران و بیدگل

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، اللهیار دولت خواه، در نشست خبری افزود: انجمن ها و سمن های زیست محیطی در شهرستان آران و بیدگل جایگاه ویژه‌ای دارند و بازوان توانمند اداره محیط زیست شهرستان هستند که در زمینه های زیست محیطی کمک های زیادی می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت انجمن های زیست محیطی آران و بیدگل را شایسته و درخور توجه است و در این رابطه، ساخت آبشخور، حفاظت از منطقه و مراقبت از گونه های نادر گیاهی و جانوری از جمله فعالیت های این انجمن ها در آران و بیدگل بوده است.

دولت‌خواه ادامه داد: وجود ۷۰۰ واحد صنعتی در آران و بیدگل مانعی برای محیط زیست منطقه نیست ضمن این که این صنایع به دلیل عدم آلایندگی و اشتغال به کار تولید فرش مشکلات زیست محیطی ندارند.

وی تصریح کرد: روزانه ۲۵۰ تن زباله در چاله زباله بخش کویرات و شهر ابوزید آباد آران و بیدگل غیر اصولی دفن می‌شود که همواره مشکلاتی را برای ساکنان منطقه در پی داشته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل از رایزینی ها و پیگیری های مداوم برای حل این مشکل با مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: اقداماتی در جهت کاهش مشکلات ناشی از دفن غیر اصولی انجام شده که البته کافی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها