عکس نوشت، شرحی است بر یک عکس؛ هر کدام از عکس های منتشر شده از مراسم شب قدر، صاحب معانی خاص است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۴۲
در حسرت یک ثانیه بدون درد / ویژه شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین، «قدر» یعنی «اندازه»؛ و شب قدر یعنی شب اندازه گیری. درست مثل یک خیاط خانه که اندازه های ما را می گیرد تا یک لباس، قواره تنمان بدوزد؛ در شب قدر هم، اندازه های ما را می گیرند. البته خوب است پیش دستی کنیم و زودتر از خیاط، به اندازه های مان پی ببریم، سایز و قواره زندگی مان را معلوم کنیم و از داشته ها و نداشته هایمان آمار بگیریم.

بعضی چیزها را نداریم، اما گمان می کنیم داریم و الکی به آن دلخوش می شویم، در عوض بعضی چیزها را داریم که اصلا به حساب نمی آوریم، به ویژه آنهایی که عمومی و فراگیر است، همه دارند و همه جا هست؛ مثل هوا، آفتاب و آب.

«سلامتی» از این جنس است. تا داریم، نمی بینیم و تا از دستمان می رود، یادش می افتیم و افسوس می خوریم، حتی اگر یک دندان درد ساده باشد. این شبها که در حسینیه و مسجد و زیارت به احیا نشسته ایم، خیلی ها در حسرت یک ثانیه بدون درد، در انزوای بیماری های سخت و دشوار، خدا را صدا می زنند.

خوب است از حالشان خبر بگیریم، دعایشان کنیم، امدادی برسانیم و در عوض بخواهیم برای ما هم دعا کنند. التماس دعای خود را خرج بیمارانی کنیم که به محبت و حمایت ما نیاز دارند.

| عکس نوشت| شماره 30| سید مهدی سیدی |

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها