در حالی که برخی منابع از پیوستن کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن خبر می دهند مارکا مدعی است که این بازیکن راهی تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۳
مقصد قطعی رونالدو مشخص شد: بازگشت به جمع شیاطین سرخ

به گزارش جام جم آنلاین ، کریستیانو رونالدو به دنبال مشکلات مالیاتی و عدم حمایت باشگاه رئال از خودش تصمیم نهایی اش را گرفت و میخواهد از رئال مادرید جدا شود، خبری که برای هواداران رئال مادرید واقعا تکان دهنده بود.

زمانی که رونالدو تصمیم نهایی اش را برای جدایی از رئال مادرید گرفت سه مقصد برای او در نظر گرفته شد: پاری سن ژرمن، گالکسی لس آنجلس و منچستریونایتد. در حالی که روز گذشته برخی از روزنامه های پرتغالی خبر از حضور رونالدو در پاری سن ژرمن می دادند مارکا فاش کرد که این بازیکن پرتغالی در آستانه بازگشت به تیم سابقش یعنی منچستریونایتد قرار دارد، قراردادی که قطعا بالای 100 میلیون یورو هزینه دربرخواهد داشت.

روزنامه «دیاریو اسپورت» چاپ اسپانیا در خبری جالب ادعا کرد مقصد بعدی کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، تیم پاری‌سن‌ژرمن است اما مارکا آن را تکذیب و پافشاری می کند که قرارداد رونالدو با منچستریونایتد هفته آینده نهایی خواهد شد.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به هم تیمی های خود در اردوی پرتغال هم گفته است که کهکشانی‌ها را ترک خواهد کرد. او بسیار عصبانی و ناراحت است و دیگر تمایلی به ماندن در اسپانیا ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها