دیدنی ها و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در ایران وجود دارد، که انسان را با هر فرهنگی شگفت زده می کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۰۲
کیش، جزیره ای مناسب برای فرصت های جدید

ایران سرای فرهنگ و هنر است، دارای چهار اقلیم متفاوت و دلپذیر، فرهنگ غنی و تاریخ چند هزارساله آن باعث می شود تا جزو کشورهایی قرار گیرد که بالاترین توان را برای جذب توریست و گردشگران داشته باشد.

کیش همچون الماسی در خلیج فارس می درخشد و جاذبه های گردشگری طرفداران بسیاری دارد.

از شهرهای معروف ایران که برای بازدید بسیار مناسب بوده می توان به اصفهان، شیراز و مشهد اشاره کرد و استان های شمالی بهترین موقعیت را برای تفریح و تغییر آب و هوا در افراد را دارا می باشد.

جزیره کیش یکی از مناطقی است که سالانه جهانگردان و مسافران داخلی بسیاری را به خود جذب می کند این منطقه بسیار زیبا و دنج است.

روزانه و به طور مرتب پرواز های بسیاری از سایر مناطق کشور به مقصد این جزیره انجام می شود، که در این جدول، پرواز تهران به کیش با بالاترین تعداد در صدر قرار گرفته است.

این پروازها با بهترین خدمات و کیفیت به مسافران خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهند.

شما نیز اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، همین حالا می توانید نسبت به خرید آنلاین بلیط هواپیما در کمتر از چند دقیقه اقدام کنید.

بلیط های چارتری نیز معمولا برای پرواز به کیش وجود دارد که می توانید با نرخ هایی بسیار پایین این بلیط ها را تهیه کنید.

معمولا پس از پایان سفرهای نوروزی یا در مواقعی از سال که افراد زیادی به این جزیره سفر نمی کنند، بلیط های چارتری بسیار ویژه ای را می توان پیدا کرد که قیمت های برخی از آنها باورنکردنی است!

بطور مثال قبل از تعطیلات نوروز 96 بلیط بازگشت به تهران از کیش به قیمت 10 الی 20 هزار تومان موجود بود و این اتفاق پس از تعطیلات نوروز بالعکس شده و از تهران به کیش بلیط هایی با نرخ هایی بسیار پایین قابل خریداری بودند.



کیش به خاطر اینکه منطقه آزاد بوده و فرصت های بسیار خوبی را دارا می باشد مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ واقع شده است و بر روی بستر های این منطقه سرمایه گذاری بسیار خوبی صورت گرفته است.

کیش دارای زیر ساخت های بسیار خوبی است، هتل های کیش براساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند و می توان گفت بهترین خدمات را در نوع خود به گردشگران عرضه می کنند.

از معروف ترین هتل های این جزیره می توان به هتل بزرگ داریوش، هتل شایگان، هتل متفاوت ترنج، هتل پارمیس و صدف اشاره کرد.

در صورتی که هر یک از هتل های ذکر شده مورد نظر شما برای اقامت‌تان در جزیره کیش است، امکان رزرو هتل بصورت اینترنتی نیز برای شما مهیاست؛ تنها کافی است سری به وب سایت سفرمی بزنید.


هتل داریوش یکی از مجلل ترین هتل های کشور می باشد که با سرمایه گذاری بسیار خوبی ساخته شده و طراحی آن بسیار منحصر به فرد بوده و نماد ایران باستان را در خود متجلی می کند، هتل ترنج نیز در دو فاز بر روی خشکی و دریا ساخته شده که خود جاذبه دیدنی بسیار جالبی را برای گردشگران بوجود آورده است، هتل صدف این جزیره نیز مانند صدفی در این جزیره می درخشد و فضای این هتل برای استراحت بسیار مناسب و برای استراحت عالی است.

از انجایی که صنعت هتل سازی در جزیره کیش روز به روز در حال پیشرفت است به طبع آن افراد زیادی باید در این هتل ها مشغول بکار شوند که این یعنی اشتغال بیشتر.

در بین این شغل ها طبیعتا مشاغل بانوان نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند چراکه معمولا اکثریت کارمندان هتل ها را بانوان تشکیل می دهند.

در آشپزخانه های هتل هایی که دارای رستوران و کافی شاپ هستند و همچنین کارمندانی که در هتل بعنوان نیروی خدماتی یا راهنمای گردشگران فعالیت می کنند، همیشه موقعیت های خوبی برای مشغول بکار شدن وجود دارد.

از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به ساحل بسیار تمیز و آب بسیار زلال آن اشاره کرد که خود بهترین امکانات برای تفریحات آبی و غواصی رافراهم آورده است.

تفریحات دیگر این منطقه سافاری و طبیعت گردی است و جاذبه های دیدنی چون کشتی یونانی و ساحل مرجانی است.



خرید کردن در کیش یکی از متفاوت ترین کارها می باشد، مراکز خرید این منطقه بسیار معروف و مشهور می باشد و شما می توانید ساعت ها مشغول کشت و دیدن بسیاری از برند های روز دنیا باشد و تجربه خرید متفاوتی را داشته باشید، با خرید خود از این مراکز می توانید در قرعه کشی ان مراکز شرکت کنید و شانس برنده شدن از این جوایز بسیار ارزشمند را داشته باشید.

امیدواریم که شما هم روزی برنده یکی از همین جوایزی باشید که هر ساله به تعداد زیادی در این جزیره به برندگان مسابقات و برنامه های مختلف اهدا می شود.

اگر قصد سفر به این جزیره رویایی را دارید می توانید به آژانس های هواپیمایی مراجعه کرده و با توجه به نیاز و توان مالی از بسته های ویژ ه و پکیج های تور کیش استفاده کنید، این خود باعث می شود تا هزینه های شما بسیار کاهش پیدا کرده و برنامه بسیار دقیق و مرتب تری برای سفر داشته باشید و در کنار خانواده خود تنها از طبیعت لذت ببرید.

منبع: http://www.mihanwork.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها