تحلیل دیدار تیم ملی والیبال ایران و بلژیک

برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش شنبه 20 خرداد، در گفتگو با ناصر شهنازی، مربی والیبال، به تحلیل عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی والیبال پرداخت.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۵۶
تحلیل دیدار تیم ملی والیبال ایران و بلژیک

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ ناصر شهنازی، مربی والیبال، در تحلیل عملکرد تیم ملی والیبال مقابل تیم بلژیک، اظهار داشت: دیشب بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به نظرم مهمترین عاملی که باعث شد پیروز این بازی 5 سته باشیم، بازی بود که جوانانمان مقابل لهستان انجام داده بودند. دیدار با لهستان، باعث شد بازیکنان با تجربه که در ترکیب اصلی تیم قرار داشتند، با نهایت توان برای اثبات شایستگی بازی کنند.
بازیکنانی مثل: معروف، موسوی، عادل غلامی و فرهاد قائمی، جزء بهترین بازیکنان ما بودند و علاوه بر آنها میلاد عبادی پور دیشب یک ستاره بود. همه این عوامل دست به دست هم داد که بتوانیم در همه فاکتورهای والیبال، مخصوصاً در سرویس که عامل بسیار تعیین کننده ای در والیبال امروز است، بسیار موفق عمل کنیم و شرایطمان در جدول عالی شود.
وی، در پاسخ به این سوال که آیا شما انتظار دارید کولاکوویچ امشب باز هم سهمی برای بازیکنان جوانتر درنظر بگیرد، بیان کرد: خوشبختی یک مربی زمانی حاصل می شود که دستش برای استفاده از تمام بازیکنانش باز باشد. بازی با لهستان برای کولاکوویچ یک فرصت بسیار بزرگ بود. جوانان تیم در این بازی توانستند اعتماد کولاکوویچ را بدست بیاورند و این باعث شد کولاکوویچ دستش برای استفاده از همه بازیکنانش باز باشد.
شهنازی، عنوان کرد: نباید از این مسئله غافل شویم که در بازی با بلژیک، حضور بازیکنان خوبی مثل موسوی که در دو ست اول ستاره تیم ما بود، در روند نتیجه گیری تیم بسیار تأثیرگذار بود. صربستان یکی از تیم های بسیار خوب این مسابقات است؛ با وجود دو قدرتی زن این تیم، به نظرم سخت است که اول مسابقه از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم. بهتر است بازیکنان با تجربه شروع کننده بازی باشند و در جریان مسابقه از جوانان قابل اعتماد استفاده کنیم.
برنامه "صبح و ورزش" امروز با کارشناسی شهاب قاسمی، کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی بود که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها