رئیس سازمان اسناد و املاک: صدور سند اراضی ملی بر زمین مانده است

توقف بودجه در ایستگاه زمین‌ خواری

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری چهار نفر متهم و کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۲ هزار میلیارد تومانی در شهرستان «بوانات» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۶۸
کشف زمین‌ خواری ۲ هزار میلیارد تومانی در فارس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر مجاز اراضی در یکی از مناطق شهرستان بوانات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی پس از تحقیق و بررسی های دقیق دریافتند فردی به هویت معلوم با همکاری سه نفر دیگر ضمن جعل اسناد دولتی، ۶۹ هزار و ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده اند.

سردار گودرزی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اراضی تصرف شده را ۲ هزار میلیارد تومان برآورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان فارس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبارزه با فساد اقتصادی و به ویژه زمین خواری را در دستور کار قرار داده و شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها