دختر نوجوان که با مشاهده صحنه قتل مادرش شوکه شده بود، پس از شش ماه سکوت خود را شکست. او با حضور در دادسرا به تشریح شب جنایت پرداخت.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۳۰
درخواست قصاص دختر برای پدر

به گزارش جام‌جم، این مرد میانسال که مغازه باتری‌سازی در غرب تهران داشت، در جریان درگیری با همسرش، او را نیمه‌شب 28 آذر سال گذشته با پنج ضربه چاقو در خانه‌شان در محله شهران زخمی کرد. این زن ساعتی بعد در بیمارستان به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با دستور قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، مرد همسرکش بازداشت شد. او در تحقیقات پلیسی اعلام کرد با همسرش اختلاف داشته و روز جنایت نیز حالت جنون به وی دست داده و نمی‌داند چطور همسرش را به قتل رسانده است.

با اعتراف‌های عامل جنایت او روانه زندان شد. در حالی که او ادعای جنون می‌کرد، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه یافت تا این‌که معلوم شد، دختر نوجوان خانواده شاهد جنایت بوده است.

با توجه به این که وی همچنان در شوک بود، ماموران نتوانستند از او تحقیق کنند تا این‌که با گذشت حدود شش ماه از این جنایت، دختر مقتول که شاهد قتل بود همراه پدربزرگ و وکیل خود در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شد.

دختر نوجوان گفت: پدرم با مادرم بداخلاقی می‌کرد و او را کتک می‌زد. شب حادثه او با چاقو به جان مادرم افتاد. من در اتاقم بودم. وقتی بیرون آمدم مادرم غرق در خون کناری افتاده بود که او را به بیمارستان منتقل کردیم اما فوت شد. برای پدرم درخواست قصاص دارم.

این در حالی بود که پدر مقتول نیز برای داماد جنایتکار درخواست قصاص کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها