رئیس جمهور جدید فرانسه اذعان کرد که شیوه دست دادن او با ترامپ پیش از نشست ناتو، با هدف نمایش استقامت و اراده اش به رئیس جمهور آمریکا بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۵
مکرون: نوع دست دادنم با ترامپ «بی غرض» نبود+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی اذعان کرد که دست دادن پر قدرتش با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پیش از برگزاری نشست ناتو در بروکسل، «بی غرض» نبوده و معنای آن نوع دست دادن نمایش استقامت و اراده بوده است.

مکرون در مصاحبه با روزنامه «ژورنال دودیمانش» گفت: یک نفر باید نشان دهد که شما امتیازات کوچک نخواهید داد و تسلیم موارد کوچک نخواهید شد حتی روی موضوعات نمادین و نه درباره مسائل فوق تبلیغاتی.

دست دادن اخیر بین مکرون و ترامپ پنجشنبه اخیر در بروکسل به دلیل شدت آن مورد توجه قرار گرفته است؛ شدت این دست دادن به قدری بود که بند بند انگشتان ماکرون و ترامپ از شدت فشار سفید شد.

درحالیکه گزارش ها حاکی است مکرون به دنبال انتقال قدرت از طریق دست دادنش با ترامپ بوده است، او روز شنبه و بعد از برگزاری نشست گروه 7 در ایتالیا به تقدیر از ظرفیت شنیدن ترامپ پرداخت و گفت رئیس جمهور آمریکا ایده های محکمی درباره پاره ای موضوعات از جمله مقابله با تروریسم دارد و اختلاف نظراتی نیز در این بین وجود داشت که با آرامش درباره آنها صحبت شد.

مکرون در انتخابات 7 مه، به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها