سیدابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از کناره‌گیری قالیباف به نفع وی تشکر کرد و گفت که اقدام قالیباف انقلابی بود.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۹۶

به گزارش تسنیم، رئیسی در جمع مردم شیراز در واکنش به شعارهای تشکر از قالیباف، گفت: من از ایشان تشکر می‌کنم، کارشان انقلابی بود؛ وضعیت کشور را من و آقای قالیباف می‌بینیم، رکود در این کشور رکورد زده است.

وی همچنین در جمع مردم یاسوج گفت: امکان کاهش ده میلیارد دلار قاچاق وجود دارد و می‌تواند تا یک میلیون شغل ایجاد شود چراکه قاچاق، تولید کشور را بیچاره کرده است. وی اظهار کرد:‌ کشور ما با نعمت‌های خدادادی چیزی کم ندارد و این استان ذخایر نفت و گازی دارد که ثروت عظیمی برای کشور است. این استان 10 درصد منابع آبی منطقه را در اختیار دارد. سرزمین‌های حاصلخیز کشاورزی و تنوع اقلیمی بالایی دارد. در این استان می‌توان گیاهان دارویی تولید و ارزآوری بالایی ایجاد کرد. در استان درخت‌های ارزشمند بلوط به عنوان ثروت ارزشمند وجود دارد. سوال این است که چرا با وجود این همه ذخایر و منابع و نیروهای انسانی کارآمد این میزان بیکار وجود دارد؟ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مسئولان دولت یازدهم گفت: شما رفتید قرارداد برجام را امضا کردید و تبدیل به سند شد؛ مردم به اشکالات واقفند. شما تعهدات را یکطرفه انجام دادید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها