برخورد شدید شش دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر، مصدومیت هفت شهروند را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۳۴
برخورد شدید ۶  خودرو در جاده خاوران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، طی اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲۱، ۷۸ و ۶۶ به همراه گروه امداد و نجات ۱۱۵ بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۶:۳۵ روز گذشته خود را به جاده خاوران (مسیر غرب به شرق)، حوالی شهرک خاور هر رساندند.

به گفته افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی تهران، در محل حادثه چهار دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه کامیونت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که درپی آن ترافیک شدیدی دراطراف صحنه تصادف ایجاد شد.

حسین کوکبی با اشاره به اینکه شدت این حادثه به حدی بود که یکی از دو کامیونت واژگون شد، افزود: ۷ نفر سرنشین یکی از خودروهای سواری دچار مصدومیت شده و دو نفر از آنان داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه گرفتار شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک شدید، آتش‌نشانان به ناچار از مسیر مخالف، خود را به محل حادثه رساندند و به سرعت پس از قطع برق خودروها، نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و ایمن‌سازی کامل، با استفاده از تجهیزات مخصوص هیدرولیکی بدنه خودرو سواری را برش دادند و با تلاش فراوان دو زن ۳۲ و ۵۸ ساله را از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و به همراه پنج نفر مصدوم دیگر تحویل امدادگران اورژانس دادند.

کوکبی در پایان گفت: آتش نشانان با کمک جرثقیل کامیونت واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از پاکسازی آثار باقی مانده از تصادف، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها