پس از شعارهای هواداران پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن علیرضا بیرانوند به سیم آخر زد و در مصاحبه ای اظهار داشت که پرسپولیس را ترک می کند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۵۸
ماجرای پیشنهاد ویارئال به گلر پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، او حتی ساعاتی بعد از پیشنهاد اروپایی اش پرده برداری کرد و گفت ویارئال او را می خواهد و حتی نماینده این باشگاه برای زیر نظر گرفتن او در ورزشگاه آزادی حضور داشته است! اما به هر حال او چند روز بعد معذرت خواهی کرد و در پرسپولیس ماندنی شد.

حالا که چند روزی از ادعای عجیب بیرانوند می گذرد بهتر است ماجرای پیشنهاد ویارئال را کمی بیشتر بررسی کنیم.

ویارئال یکی از بهترین تیم های لالیگایی است که تقریبا حضوری ثابت در لیگ قهرمانان اروپا دارد. این تیم قهرمانی در لیگ اروپا را هم یدک می کشد.

ناتان قبادی فردی که با چهره های معروف دنیا ارتباط نزدیکی دارد و در گذشته ستاره های سابق فوتبال دنیا و لالیگا را به ایران آورده است، برای دایر کردن یک مدرسه فوتبال نماینده ویارئال را به ایران آورد.
با دعوت قبادی، این فرد به تماشای بازی پرسپولیس و الجزیره هم رفت. قبادی قبل از بازی به بیرانوند گفت خوب بازی کند چراکه نماینده این باشگاه در آزادی است و به دنبال گلر هستند. بیرانوند هم این حرف ها را کاملا جدی گرفت و گفت ویارئال او را می خواهد و نماینده اش در آزادی حضور داشته است!

این برای نخستین بار نیست که بازیکنان ایرانی اینچنین درباره پیشنهادهای اروپایی حرف می زنند. هنوز یادمان نرفته که شیث رضایی پس از اخراج از پرسپولیس از پیشنهاد آژاکس برای خودش گفت یا موارد مشابه این چنینی....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها