عامل قتل در خیابان نفیس تهران پس از پنج ماه در جریان آخرین دفاع به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۵۹
اعتراف به قتل پس از 5 ماه سکوت

به گزارش جام‌جم، شامگاه 11 آذر سال گذشته در جریان درگیری خونینی میان چند جوان، یکی از آنها به نام علی در خیابان نفیس تهران با ضربه‌های چاقو به قتل رسید.

با گزارش این جنایت به بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای تهران و تشکیل پرونده قضایی، عاملان این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز بعد دو نفر از آنها بازداشت شدند. این دو متهم مدعی بودند به قصد تنبیه یک مرد مزاحم در درگیری شرکت داشته‌اند، اما نمی‌دانند جوان مورد نظر چطور چاقو خورده و فوت شده است. آنها جنایت را مدام انکار می‌کردند و پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

با گذشت پنج ماه از این ماجرا متهمان برای آخرین دفاع به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا والدین مقتول برای عاملان جنایت درخواست قصاص کردند.

سپس محمود (یکی از متهمان) گفت: من در درگیری شرکت داشتم. دیدم دوستم سعید چاقو به دست داشت و در جریان درگیری مقتول را هدف قرار داد . این در حالی بودکه سعید در آخرین گفته‌های خود بناچار سکوت خود را شکست و گفت: من با مقتول دعوا کردم و نمی‌خواستم او را بکشم. ضربه چاقو را ناخواسته به او زدم.خیلی پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم به جوانی‌ام رحم کنند. حاضرم تا آخر عمر در زندان بمانم اما مرا قصاص نکنند. بعد از آخرین دفاع در جلسه بازپرسی از متهمان پرونده، سعید به اتهام مباشرت در قتل عمد، ایراد صدمات غیرموثر در قتل و شرکت در نزاع و همدستش به اتهام شرکت در نزاع به زندان بازگشتند و پرونده آنها با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها