محمد احمدزاده؛ برترین بازیکن جام جهانی فوتبال ساحلی

من علی کریمی فوتبال ساحلی هستم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان کسب مقام سومی جام جهانی فوتبال ساحلی را توسط ملی‌پوشان ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰۱
پیام تبریک تاج به تیم ملی فوتبال ساحلی

به گزارش جام جم آنلاین از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در پیامی کسب عنوان سومی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تلاش و ممارست‌های مستمر ملی پوشان فوتبال ساحلی در یک سال و نیم منتهی به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما شکل گرفته از ایمان، غیرت، اراده، برنامه ریزی هدفمند و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رقابت‌ها، نشان از اقتدار و رشادت جوانان برومند ایران اسلامی دارد که توانستند عنوان سوم جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورند.

بدون شک نمایش غرور آفرین بازیکنان در رویارویی با بزرگان فوتبال ساحلی جهان و کسب مقام سوم جهان دستاوردی از لحظاتی سخت و پرفشار است که با حضور در اردوهای پی در پی و دور از خانواده هایشان پشت سر گذاشته اند.

ساحلی بازان که پیش از این با کسب پیروزی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ یکه تازی خود را به رخ آسیا کشیده بودند اکنون با قرار گرفتن بر روی سکوی جهانی، اراده، توانمندی و غرور ایرانی خود را بار دیگر و البته اینبار در سطحی بالاتر برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

فدراسیون فوتبال این افتخارآفرینی را هم زمان با اعیاد گرامی شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به ملت شریف و سربلند ایران اسلامی، بازیکنان، کادرفنی و خانواده عزیز آن‌ها و همچنین به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاه‌های تلاشگر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور به عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها