فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در بلوار خلیج‌ فارس آتش گرفت و تبدیل به تلی از خاکستر شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۳۳
آتش‌ فروشگاه لوازم آرایشی را خاکستر کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 5:12 صبح امروز آتش‌ سوزی در یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در بلوار خلیج‌ فارس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 16 به همراه گروه امداد و نجات 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

محمدعلی مددی؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه مشاهده شد که یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی به مساحت 30 مترمربع مملو از اجناس آرایشی، عطر، ادکلن و لوازم بهداشتی آتش گرفته همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به فروشگاه‌های مجاور بود.

وی با بیان اینکه تلاش مالک فروشگاه برای خاموش کردن آتش‌سوزی بی‌نتیجه مانده بود، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ به منظور ایمن‌سازی محل حادثه جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و با به‌کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات تصریح کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان شعله‌های آتش را مهار کردند و از سرایت حریق به فروشگاه‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها