رئیس جمهور گفت: اینکه امروز قطعه سازان ما پرکار شده‌اند، به معنای آن است که هم چرخ سانتریفیوژها می‌چرخد و هم صنعت و هم تولیدات کشور در چرخش هستند.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۶
روحانی:اساس کار ما بر مبنای صداقت و شفافیت است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم آغاز تولید انبوه خودروهای دناپِلاس و پژو۲۰۰۸ ، بر ضرورت تلاش همگانی برای تقویت تولید و اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: کسی می تواند برای اشتغال وعده بدهد که سختی ایجاد اشتغال کشیده باشد و آنها که وعده و آمارهای عجیب می دهند؛ بهتر است ابتدا از متخصصین سوال کنند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز صنعت خودرو در میان دیگر صنایع رتبه اول را دارد، گفت: ۱۸ درصد از رشد بخش صنعت کشور به خودروسازی تعلق دارد و این در حالی است که زمانی که صنعت خودرو دچار رکود بود، باعث شده بود دیگر صنایع مانند فولاد و صنایع پایین‌دستی مرتبط با خودروسازی هم تحرکشان کاهش یابد.

روحانی خاطر نشان کرد: در دورانی که توافق برجام به امضاء می‌رسید، برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها نوشتند که این توافق تنها روی کاغذ بوده و عملی نمی‌شود و می‌گفتند که هواپیما و خودرویی که در توافق آمده کاغذی است، اما امروز می‌بینیم که خودرو تولید شده و سرمایه‌گذاری مشترک به انجام رسیده است.

رییس‌ جمهور خاطرنشان کرد: ما هیچگاه به مردم دروغ نگفته و نخواهیم گفت، چرا که اساس کار ما بر مبنای صداقت و شفافیت است و اگر اشتباه کنیم از مردم عذرخواهی خواهیم کرد و زبان ما برای عذرخواهی از مردم و بیان حقایق و واقعیت‌ها به آنها دچار لکنت نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها