رئیسی:وضعیت فعلی قابل تحمل نیست

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وضعیتی که امروز ما شاهد آن هستیم قابل تحمل نیست و وضعیت اجتماعی و اقتصادی به هیچ عنوان مورد رضایت مردم نیست.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۹۴
رئیسی:وضعیت فعلی قابل تحمل نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در جمع مردم قزوین و در سالن شهید بابایی این شهر سخن می‌گفت، با بیان اینکه افتخار خدمت‌گذاری برای مردم از افتخارات بزرگ است، گفت: من خوب می‌دانم این احساسات مردمی تعلق به شخص من ندارد، بلکه به سرباز امام و انقلاب تعلق دارد.

وی با بیان اینکه ما براساس آموخته‌های خود از امام و قانون اساسی می‌خواهیم دولتی در تراز دولت اسلامی برای خدمت‌گذاری به مردم تشکیل دهیم، گفت: افتخار و عزتی که امروز ملت ما در منطقه و سطح جهان دارد، به برکت حضور مردم است. افتخاری مثل هواوفضا، نانوتکنولوژی از افتخارات بزرگ است، اما وضعیتی که امروز ما شاهد آن هستیم، قابل تحمل نیست و وضعیت اجتماعی و اقتصادی به هیچ عنوان مورد رضایت مردم نیست.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: قزوین قطب صنعتی کشور است و شهرک‌های صنعتی بسیاری و مراکز تولیدی زیادی در قزوین مستقر است، اما بسیاری از مراکز تولیدی قزوین تعطیل شده است. امروز پدرها از خانواده خود احساس خجالت می‌کنند. امروز 41 درصد از کارگاه‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند. به تعبیر وزیر صنعت 50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور فعال است، آیا این شرایط برای کارگران و برای تولید کشور شایسته است؟ نه، این شرایط محصول بی‌تدبیری و ضعف مدیریت است.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به وضعیت رکود، اظهار داشت: وجود تحصیل کرده‌های بیکار حاصل بی تدبیری دولت است.سخن ما این است آیا استمرار این شرایط به نفع مردم است؟ یا باید شرایط را به نفع مردم و کارگران و تولیدکنندگان تغییر داد.نگاه به مردم و نگاه به بیرون مرزها و نگاه به ظرفیت های کشور باید اصلاح شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها