اگر جزو آن دسته از افراد هستید که زندگی شما با اینترنت گره خورده است، یا با وب سایت های زیادی سر و کار دارید و یا خود به دنبال راه اندازی یک سایت هستید، پس حتما نام هاست و دامنه باید به گوش شما آشنا باشد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۱۵
قیمت هاست و دامنه در بازار را چه کسی کنترل می کند؟

اگر جزو افرادی هستید که یکی از دغدغه های شما یافتن یک شرکت هاستینگ معتبر برای خرید هاست می باشد حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

در این مقاله خواهیم دانست که هنگام خرید هاست به چه نکاتی باشد توجه کنیم. پس از پایان این مقاله می توانید با بخش مشاوره ما تماس حاصل فرمایید

قیمت هاست

قیمت یکی از مهمترین فاکتور ها برای تهیه یک هاست امن و حرفه ای می باشد . باید به این نکته اشاره کرد که اکثر شرکت های معتبر فضای میزبانی وب و یا همان هاست و دامین را به صورت یک ساله ارائه می دهند بنابراین قیمت هاست و دامنه بر اساس یک دوره یکساله عنوان می شود.

این نکته قابل ذکر است که اگر در گوگل یک سرچ ساده انجام دهید شرکت های زیادی را برای ثبت دامنه و هاست خواهید یافت که اکثرا با اندکی اختلاف تعرفه نسبتا نزدیکی دارند . همچنین اگر بیشتر تحقیق کنید سرویس دهندگانی را خواهید یافت که با تعرفه های خیلی کم و تقریبا پایین اقدام به فروش هاست می کنند.

باید این مورد را ذکر کرد که این دست سرویس دهندگان برای جبرای مخارج و بدست آوردن سود مجبورند تا بیش از ظرفیت سرور مجازی اقدام به فروش هاست کنند که این مورد عامل اصلی نارضایتی و پایین بودن کیفیت سرویس می باشد بنابراین این مورد را بدانید که هیچ هاست ارزانی بی دلیل نیست.

هاست لینوکس یا هاست ویندوز؟

اغلب کاربران هنگام ثبت دامنه و یا سفارش هاست نمی دانند که باید هاست ویندوز تهیه کنند و یا هاست لینوکس. این سوال بسیار شایع است و یک پاسخ خیلی آسان دارد. برای انتخاب هاست خود باید اول به زبان برنامه نویسی سایت دقت کنید، اگر نمی داند حتما این مورد را از شرکت طراح سایت خود بپرسید اما این نکته قابل ذکر است که اکثر وب سایت هایی که طراحی می شوند بر پایه زبان برنامه نویسی پی اچ پی بوده و بنابراین بهترین انتخاب برای ثبت سفارش، خرید هاست لینوکس می باشد. اگر دقیقا در مورد زبان برنامه نویسی وب سایت خود اطلاعاتی ندارید حتما از طراح سایت خود این مورد را جویا شوید. این نکته قابل ذکر است که قیمت هاست لینوکس در برابر ویندوز بسیار ارزانتر می باشد.

هاست سی پنل یا دایرکت ادمین؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای وب سایت خود به دنبال خرید هاست لینوکسی هستید، باید گفت دو انتخاب برای خرید دارید . یکی هاست لینوکس سی پنل و دیگری هاست دایرکت ادمین می باشد . قابل ذکر است که در دنیا سی پنل پر فروش ترین کنترل پنل هاستینگ می باشد و اکثر کاربران به دنبال سفارش هاست سیپنل می باشند ولی برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک هاست شخصی فرضا بر روی سرور مجازی و یا سرور اختصاصی هستند با توجه به قیمت لایسنس سی پنل در برابر دایرکت ادمین ، پیشنهاد می شود که هاست دایرکت ادمین راه اندازی نمایند.

دامنه ؟ .ir بهتر است یا دامنه .com

این سوال برای خیلی از کاربران تازه کار پیش می آید که آیا تفاوتی میان دامنه های آی آر و فرضا دامنه دات کام و یا دات نت وجود دارد.

در پاسخ باید گفت خیر . هیچ تفاوتی میان این پسوند های دامنه نیست و برای اعتبار یک سایت در اینترنت هیچ تفاوتی ایجاد نمی کنند. در کل با توجه به ارزانتر بودن پیشنهاد مبین هاست ثبت دامنه ملی یا همان دامنه آی آر می باشد. در مورد قیمت هم برای دامنه ملی باید گفت قیمت آنها بین چهار تا شش هزار تومان می باشد ولی برای دامنه های بین المللی این عدد بیش از سی تا پنجاه هزار تومان می باشد بنابراین پیشنهاد ما هم به شما استفاده از دامنه ایرانی با دامین ملی می باشد.

پشتیبانی هاست و دامین

هر کالایی را که می خواهیم خریداری کنیم یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید به آن توجه کنیم داشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای خدمات هاستینگ نظیر هاست و دامنه و سرور مجازی و سرور اختصاصی نیز، پشتیبانی بسیار مهم است و باید شرکتی را برای خرید فضای میزبانی وب انتخاب کرد که دارای یک پشتیبانی قوی و به درد بخور باشد.

پیشنهاد ما پس از تحقیق فراوان برای یافتن یک شرکت معتبر برای خرید هاست ، مبین هاست می باشد.

شرکت مبین هاست Mobinhost.com از سال 2011 میلادی با داشتن یک کادر فنی و پشتیبانی مجرب و حرفه ای توانسته است میزبانی بیش از سی هزار وب سایت پر بازدید بر روی هاست خارج و هاست ایران خود باشد.

در صورتی که شما هم به دنبال یک شرکت معتبر برای ثبت دامنه و یا سفارش هاست هستید حتما از سایت مبین هاست دیدن کنید.

کلام آخر

در صورتی که تازه کار هستید و هنوز با خدماتی نظیر هاست و دامنه و سایر آشنایی کاملی ندارد می توانید با استفاده از مشاوره رایگان شرکت مبین هاست و با افزایش دانسته های خود توسط تیم فنی و فروش مبین هاست ، با آسودگی خاطر بیشتری خرید کنید.

همچنین با توجه به اینکه اکثرا برای راه اندازی وب سایت خود از وردپرس استفاده می کنند ، مبین هاست نیز پیشنهاد خرید هاست وردپرس را به کاربران می دهد. در صورتی که سوالی و یا نیاز به مشاوره داشتید می توانید با تماس با شماره های مذکور از مشاوره رایگان مبین هاست استفاده نمایید.

آدرس وب سایت :
mobinhost.com
تلفن : 02166573866 – 02166570779

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان باقرخان، پلاک 42

بخش مشاوره و فروش شرکت مبین هاست آماده ارائه بهترین راهکار به شما عزیزان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها