پرسپولیس چهار_ پدیده صفر

قهرمانی شیرین پرسپولیس در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با چهار گل پدیده مشهد را در هم بکوبد تا جشن قهرمانی سرخپوشان شیرین‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۷۷
قهرمانی شیرین پرسپولیس در آزادی

به‌ گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایسنا، دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان برانکو موفق شدند با چهار گل مهمان خود را شکست دهند تا با نمایشی قابل قبول از حضور ۷۸ هزار نفری هواداران خود برای جشن قهرمانی استقبال کنند.

پرسپولیس که هفته گذشته توانست سومین قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کند در حالی مقابل پدیده رضا مهاجری قرار گرفت که ۷۸ هزار هوادار این تیم برای تماشای این دیدار و همچنین جشن قهرمانی سرخپوشان به ورزشگاه آزادی آمده‌ بودند.

دقیقه ۲: پاس اشتباه محمد انصاری به مهاجم پدیده رسید و زامهران پس از دریبل علیرضا بیرانوند، توپ را به سمت دروازه فرستاد که سید جلال حسینی به زیبایی توپ را از روی خط برگشت داد تا شاگردان برانکو در همین دقایق ابتدایی غافلگیر نشوند.

دقیقه ۸: پاس‌کاری‌های توپ بازیکنان پدیده در پشت محوطه جریمه با پاس در عمق به رضا ناصحی همراه شد که ضربه این بازیکن را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۹: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با حرکت علیپور همراه شد و این بازیکنان پس از یک‌ و دو با طارمی ضربه‌ی آرامی را روانه دروازه پدیده کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: فرار مهدی طارمی از بین مدافعان پدیده، این مهاجم را در حالت تک‌به تک با روشنگر قرار داد که شوت بهترین گلزن سرخپوشان به دروازه‌بان پدیده برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۱۸: پاس سامان نریمان‌جهان در پشت محوطه جریمه به علیپور رسید که شوت این بازیکن به‌آرامی در دستان روشنگر قرار گرفت.

دقیقه۲۲: پاس زیبای سروش رفیعی در موقعیتی تک‌به تک به طارمی رسید اما تکل زیبای مرادمند از پشت، توپ را از مقابل پای مهاجم پرسپولیس دور کرد.

دقیقه ۳۳: پاسکاری‌های متوالی سرخپوشان به سامان نریمان‌جهان رسید که شوت خطرناک این بازیکنان با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: شوت زیبای اکبری ایمانی با تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا موقعیتی بسیار خوب از تیم مشهدی گرفته شود.

دقیقه ۵۰: کرنر سروش رفیعی به روی دروازه ارسال شد و ضربه سر طارمی پس از برخورد به تیر دروازه به کمال کامیابی‌نیا رسید که این بازیکن موفق شد در ریباند و باز هم با ضربه سر دروازه پدیده را باز کند تا سرخپوشان با یک گل جلو بیفتند.

دقیقه ۵۱: شروع خوب بیرانوند توپ را به علیپور رساند و این بازیکن با پاس به عقب، شماره ۷ سرخپوشان را صاحب توپ کرد که شوت سرکش رفیعی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: حرکت سریع نریمان‌جهان با پاس در عمق این بازیکن به امیری همراه شد و مهاجم پرسپولیس پس از پیش‌رو برداشتن روشنگر، توپ را به روی دروازه فرستاد که ضربه سر علیپور را مدافعان پدیده از روی خط برگشت دادند.

دقیقه ۶۴: پاس بلند بازیکنان پرسپولیس را مجتبی روشنگر که از محوطه جریمه بیرون آمده بود به صورت ناقص دفع کرد و توپ به مهدی طارمی رسید که شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه بدون دروازه‌بان پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: شروع مجدد فوق‌العاده بیرانوند به طارمی رسید که مهاجم سرخپوشان با سر، توپ را در اختیار فرشاد احمدزاده قرارداد. شماره ۱۰ سرخپوشان پس از دریبل سر پا مدافع حریف، با ضربه قیچی توپ را به سوی دروازه پدیده شوت کرد که پس از برخورد به مدافع حریف در دهانه دروازه مقابل علیپور قرار گرفت تا این مهاجم، سومین گل خود در سومین بازی پیاپی را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۰: پاس در عمق وحید امیری در پشت دفاع پدیده به طارمی رسید و شوت بغل پا این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه و مدافع حریف به تور دروازه چسبید تا طارمی ۱۶ گله شود و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ شانزدهم قرار بگیرد.

دقیقه ۸۰: پاس زیبای سروش رفیعی به فرشاد احمدزاده رسید که ابتدا روشنگر به خوبی ایستادگی کرد اما در برگشت احمدزاده توپ را به ئتور دروازه چسباند.

شاهین حاج‌بابایی نیز آخرین قضاوت خود را در لیگ برتر خلیج فارس در این دیدار انجام داد.

شاگردان برانکو ایوانکویچ که هفته گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل ماشین‌سازی، قهرمانی خود در لیگ شانزدهم را قطعی کنند با این ترکیب به مصاف پدیده رفتند: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری،حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سامان نریمان جهان، سروش رفیعی ، علی علیپور، مهدی طارمی، وحید امیری

رضا مهاجری نیز این ۱۱ مرد را برای تقابل با پرسپولیس به میدان فرستاده بود: مجتبی روشنگر، وارزدات هارویان، محسن حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسن جعفری، محسن یوسفی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، حسین زامهران، اکبر ایمانی و حسین مهربان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها