فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سه سارق زن و کشف 196 قطعه طلاجات مسروقه در بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۹۱
خرید 196 قطعه طلا با کارت بانکی مسروقه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عزیزاله ملکی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه پژو و خودرو سمند در سه راه گمرک بندرعباس، ماموران کلانتری 11، بلافاصله در محل حاضر و خودروها را جهت بررسی به یگان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در تحقیقات اولیه راننده خودرو پژو اظهار داشت که یک عدد کیف دستی حاوی رمز و کارت عابربانک و تعدادی مدارک که در خودرو بود به سرقت رفته است که با بررسی های بیشتر راننده خودرو اعلام کرد حین تصادف دو زن هم سرنشین خودرو بودند که احتمال سرقت توسط آنان داده شد.

این مقام انتظامی افزود: مالباخته حدود ساعت 10 شب مطلع می شود که مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از کارت وی برداشت شده است که با هماهنگی و همکاری مسئول بانک مربوطه، حساب وی مسدود و با بررسی های دقیق تر مشخص شد که این برداشت وجه در قبال خرید سکه و طلا در یک طلافروشی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بلافاصله واحد صنفی مورد نظر شناسایی و با بهره گیری از دوربین های مداربسته موجود در طلافروشی چهره سه زن سارق شناسایی وبا بهره گیری از شیوه های پلیسی یکی از آنها در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد؛ متهم در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی همچنین خرید 79 عدد سکه تمام بهار آزادی، 83 عدد ربع سکه، 32 عدد نیم سکه و دو عدد سرویس طلا از طریق کارت مسروقه اعتراف کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: با راهنمایی و همکاری متهم دستگیر شده دو همدست وی نیز که زن بودند شناسایی و دستگیر و تمامی طلاهای مسروقه از سارقان کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها