صبح روز گذشته عارف لرستانی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر بر اثر عارضه قلبی در 45 سالگی درگذشت.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۲۱

عارف لرستانی در 15 بهمن 1350 در کرمانشاه به دنیا آمد. این بازیگر با بازی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی و «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و به شهرت رسید. او در مجموعه‌های «در حاشیه»، «شوخی کردم»، «ویلای من»،‌ «قهوه تلخ»،‌ «مرد دوهزار چهره»، «ببخشید شما» و... به ایفای نقش پرداخته بود.

سپند امیرسلیمانی، بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس گفت: از شنیدن این خبر بسیار شوکه و متاسف شدم. عارف در خواب دچار عارضه سکته قلبی شده و فوت کرده است.

در همین حال، قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران درباره مرگ این بازیگر تلویزیون و سینما به جام‌جم گفت: ساعت 9 صبح شنبه ماموران در تماس با کشیک قتل از وقوع مرگ مرد میانسالی در یکی از آپارتمان‌های محله سعادت‌آباد تهران خبر دادند. بعد از آن همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدیم. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که او یکی از بازیگران تلویزیون و سینما به نام عارف لرستانی است که در خانه‌اش فوت شده است. با تحقیق از همسرش متوجه شدیم که او جسد شوهرش را پیدا کرده و به پلیس زنگ زده است. بررسی‌‌های اولیه تیم تحقیق در آنجا نشان می‌داد که این بازیگر بر اثر سکته قلبی فوت کرده است، اما منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم تا علت تامه مرگ این بازیگر مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها