مردی که در جریان درگیری گروهی چهار نفر را هدف شلیک گلوله قرار داده و مرگ یکی از آنها را رقم زده بود، به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۷۷

به گزارش جام‌جم، اوایل بهمن سال گذشته از بیمارستانی در تهران با پلیس تماس گرفتند و از مرگ مشکوک پسری جوان خبر دادند. ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند چهار پسر جوان براثر شلیک گلوله سلاح شکاری زخمی شده‌اند که یکی از آنها به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. همزمان با مرگ این جوان، موضوع به قاضی مرشدلو، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عامل یا عاملان قتل آغاز شد.

در این مرحله ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به تحقیق از مصدومان پرداختند که معلوم شد آنها با چند پسرجوان پیش از این اختلاف داشتند و یک روز پیش ازحادثه برسرمسائل و اختلافات با هم درگیرشدند. شب بعد آنها در خانه دوستشان مهمان بودند که مهاجمان به قصد انتقام‌گیری به آن خانه حمله‌ور شده و با شلیک گلوله چهار نفر را مجروح می‌کنند که یکی از آنها بر اثر شدت جراحات فوت می‌شود.

با مشخص شدن هویت ضارب اصلی و همدستانش، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. ابتدا چند مظنون در این جنایت بازداشت شدند که آنها نیزگفتند سعید و دوست دیگرشان در این جنایت نقش داشته‌اند. این دو نفر تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند روز پیش بازداشت و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کردند تا این که سعید سرانجام سکوت خود را شکست و به قتل اعتراف کرد و گفت: من ودوستانم با مقتول و دوستانش اختلاف داشتیم. در جریان این درگیری ما به پاتوق آنها حمله کردیم و با شلیک گلوله مرتکب این جنایت شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها