استقبال معارضان سوری از حمله آمریکا به سوریه

گروه موسوم به ائتلاف معارض سوریه ضمن استقبال از حمله آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات حمص خواستار تداوم چنین حملاتی شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۷۲
استقبال معارضان سوری از حمله آمریکا به سوریه

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، ارتش آمریکا بامداد امروز جمعه با موشک به یک پایگاه هوایی ارتش سوریه در استان حمص حمله کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با بیان اینکه در این حمله 59 موشک به سمت هواپیماهای جنگی و تأسیسات فرودگاه الشعیرات شلیک شد اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه دیگری برای حملات بیشتر علیه سوریه ندارد.

این اقدام بیش از هر طرف دیگری برای رژیم صهیونیستی خوشایند بود به گونه ای که دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله با صدور بیانیه‌ای از این حمله استقبال کرد.

به گزارش «العربیه»، در راستای حمایت از تجاوز آمریکا به دولت سوریه، گروه ائتلاف سوریه که از گروه های معارض این کشور به شمار می رود ضمن استقبال از این حمله، خواستار تداوم چنین حملاتی شد.

رئیس بخش اطلاع رسانی ائتلاف معارضان در این زمینه گفت: ائتلاف سوریه از این حمله استقبال می کند و از واشنگتن می خواهد که توانمندی های دولت بشار اسد در حملات هوایی را از بین ببرد.

احمد رمضان با بیان این مطلب افزود: امیدواریم این حملات ادامه یابد تا نظام سوریه نتواند در حملات جدید خود از جنگنده استفاده کند.

وی با این ادعا که دولت سوریه در خان شیخون واقع در استان ادلب از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، ادعا کرد، پایگاهی که هدف قرار گرفته مرکز ساخت بشکه های انفجاری و تجهیز موشک های حامل مواد شیمیایی است.

تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد که این حمله تلفات و خساراتی را بر جای گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها