معلم تاریخ یک دبیرستان‌ به جرم آزار جنسی یک دختر دانش‌آموز برای 17 بار به 15 سال زندان و پرداخت 8 میلیون دلار غرامت محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۱۸
عمل شیطانی معلم تاریخ با دختر 12 ساله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، مرد 48 ساله که «استیون اندروز» نام دارد و دارای همسر و فرزند است از سال 2001 میلادی به عنوان معلم تاریخ در دبیرستان «پومونا»‌ ایالت کالیفرنیا مشغول به کار شد. «جان سی تیلور» دادستان پرونده گفت: استیون با خرید هدایای مختلف برای این دختر موفق می‌شد اعتماد او را جلب کند. وی با کشاندن دختر دانش‌آموز به بیرون از محوطه، نقشه‌های شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد. وی حتی چندین بار به سر کلاس درس معلمان دیگر رفته و به بهانه کار خصوصی اجازه دختر مورد نظرش را گرفته و او را از کلاس بیرون می‌برد و مورد آزار و تجاوز قرار می‌داد. بنابر مدارک موجود وی از سال 2009 جنایت‌های شیطانی خود را شروع کرده و قربانی‌ درآن زمان دختری 12 ساله بوده است. وی بارها برای این دختر هدایای مختلف خریداری کرده و او را به اماکن مختلفی برده و مورد تجاوز قرار داده بود. به گفته پلیس او با تهدید از دختر می‌خواسته که درباره روابط پنهانی‌اش با خانواده‌اش صحبت نکند اما وقتی مادر این دختر متوجه تماس‌های تلفنی و رفتار مشکوک دخترش می‌شود موضوع را پیگیری کرده و از سوی دیگر همسر استیون نیز که به رفتار شوهرش ظنین شده بود با پیگیری ماجرا به رابطه پنهانی شوهرش با دختربچه‌ها پی می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۱
وقتی باورهای اعتقادی نابود میشوند
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۱
۰
شما اگر نگاهی به جرایم منافی عفت حتی در سیستم آموزش و پرورش كه در ایران هم هست نگاهی بندازید میبینید كه در ارتكاب و نیت های شروع بجرم ازخیلی از جوامع بدتر شده ایم. وبسیار سوء ظن ها به یكدیگر داریم مثل حس خیانت!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها