بازی بزرگ مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را چلسی با نتیجه یک بر صفر از منچستریونایتد برد تا آبی‌های شهر لندن علاوه بر جام قهرمانی لیگ برتر، یکی از نامزدهای قهرمانی در جام حذفی باشند. اگرچه منچستر در این بازی چند بازیکن اصلی خود از جمله زلاتان ابراهیموویچ، آنتونی مارسیال و وین رونی را در اختیار نداشت، اما تقابل آنتونیو کونته و خوزه مورینیو به تنهایی برای جذاب تر شدن این مصاف بزرگ کافی بود؛ دیداری که در نهایت با تک گل انگولو کانته به سود چلسی خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۱۹

البته اخراج اندر هررا در همان نیمه اول، کمر منچستری‌ها را شکست تا این تیم در حضور تماشاگران چلسی، تیمی دست و پا بسته باشد. این بازی سوای آن کارت قرمز، حواشی دیگری هم داشت، مثل درگیری لفظی آنتونیو کونته و خوزه مورینیو در جریان بازی و دست ندادن آنها با یکدیگر در پایان بازی. به همه این حواشی باید شعارهایی که هواداران چلسی علیه مورینیو سر دادند را نیز اضافه کرد. شعارهایی که البته واکنش مرد پرتغالی را در نشست خبری پایان بازی به همراه داشت. مورینیو در مورد شعاری که هواداران چلسی علیه او سر دادند و آقای خاص را به نوعی وطن فروش خطاب کردند، گفت: آنها می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند. من مربی حرفه‌ای هستم و از باشگاه خودم یعنی منچستریونایتد دفاع می‌کنم. تا به این لحظه آنها در تاریخ باشگاه خود، مربی‌ای (اشاره به خودش) دارند که چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای‌شان به ارمغان آورده است، پس من نفر اول در تاریخ باشگاه چلسی هستم و هر گاه آنها مربی‌ای داشتند که توانست چهار عنوان قهرمانی‌ برای‌شان بیاورد، من نفر دوم می‌شوم، اما تا به این لحظه همین وطن‌فروش، نفر اول تاریخ باشگاه چلسی است.

قرعه‌کشی‌ نیمه‌نهایی‌جام‌حذفی انگلیس

قرعه‌کشی دور نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برگزار شد و تیم‌های حاضر حریفانشان را شناختند. به این ترتیب منچسترسیتی با آرسنال و تاتنهام با چلسی دیدار خواهند کرد. بازی‌ها در ورزشگاه ویمبلی در روزهای 22 و 23 آوریل (دوم و سوم اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها