رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور اعلام کرد:

ساعت 10 و 11 بیشترین زمان تخلفات رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ارسال پیامک آنی وقوع تخلفات حادثه‌ساز به رانندگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۸۷
ارسال پیامک آنی تخلفات حادثه‌ساز به رانندگان

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با ایسنا گفت: از ۲۳ دی ماه امسال تخلفات رانندگی پس از تایید نهایی برای رانندگان پیامک می‌شود. از تاریخ نهم اسفند ماه امسال نیز با هدف اثربخشی بیشتر و اطلاع‌رسانی سریع تخلفات به ویژه تخلفات حادثه‌ ساز، پیامک آنی بلافاصله پس از ارتکاب تخلف حادثه‌ ساز به رانندگان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۵ هزار پیامک تخلفات حادثه‌ ساز به رانندگان ارسال می‌شود، گفت: هدف پلیس اثربخشی مطلوب و همچنین کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره امکان تغییر آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات مربوط به دارندگان پلاک خودروها نیز، گفت: دو روش برای این موضوع وجود دارد؛ یکی مراجعه به پایگاه اینترنتی راهور ۱۲۰ بوده و دیگری مراجعه حضوری به واحدهای شماره‌گذاری و دفاتر پلیس ۱۰+ است که مالکان وسیله نقلیه از هر دو طریق می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات و اصلاح اطلاعات مربوط به خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
Canada
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
۰
۰
تو را به خدا پیامك بازی را متوقف كنید...در حال دور زدن و یا در حال ترمز كردن شدید یكدفعه پیامك میآید و اعصاب آدم را خرد میكند. پیامك هم اندازه دارد...هرقدر كه تنظیم میكنیم پیامك تبلیغاتی نباید، باز هم از شماره های متفرقه خروار خروار پیامك میفرستند.....بس كنید تو را به خدا.... در مورد تخلفات حادثه ساز هم طرف را جریمه كنید، به خدا كاملا متوجه خواهد شد و احتیاجی به پیامك نیست.

نیازمندی ها