بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با قرار قانونی روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱۵
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی بازداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین، بازپرس محمد حسن اصولی صفار در گفت و گو با ایرنا افزود : در ادامه پرونده فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی امروز برای ارائه توضیحات در خصوص سردرگمی مسافران دربارندگی های اخیر در فرودگاه مشهد و حبس غیرقانونی برخی از آنان در هواپیماهای متوقف متعلق به شرکتهای ماهان و آتا در شعبه ویژه جرم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد حضور یافت.

وی بیان کرد : پس از سه ساعت بازجویی فنی و تحقیقات میدانی، مدیرکل فرودگاه های استان به اتهام معاونت در توقیف غیرقانونی مسافران در پروازهای شماره 1034 ماهان ، 5226 آتا و 2801 معراج تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در زمینه تکمیل این پرونده ادامه دارد.

در روز جمعه 29 بهمن با وجود بارش برف سنگین تا ساعت 20 تمام پروازهای فرودگاه مشهد انجام ولی با تشدید بارش پروازها تا ساعت 9 صبح شنبه 30 بهمن متوقف شد.

بر این اساس مسافران پروازهای شرکتهای هواپیمایی ماهان، معراج و آتا با مشکلاتی روبرو شدند به طوری که در پرواز ماهان به مقصد تهران مسافران حدود هفت ساعت و در پرواز آتا به مقصد یزد به مدت چهار ساعت داخل هواپیما حبس شده و نسبت به این وضعیت معترض بوده اند.

به همین علت شعبه قضایی ویژه جرائم فرودگاه مشهد با ورود به این موضوع علت و مسببان آن را مورد پیگرد قرار داده است.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور پس از تهران است که به طور متوسط در شرایط عادی روزانه 180 پرواز در آن انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها