
به گزارش جام جم آنلاین، دکتر هاشمی در این نامه نوشت: ما در مکتب اخلاقی پیامبر خدا و ائمه هدی (ع) آموختهایم که پذیرش تقصیر برمنزلت انسان میافزاید و برای داشتن جامعهای اخلاقمدار باید از خود آغاز کنیم.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آیتالله علی خاتمی
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان
جناب آقای اسداله درویش امیری
استاندار محترم زنجان
با سلام و احترام
نامه محبتآمیز شما بزرگواران را در مسیر سفر به بیرجند ملاحظه کردم. در عرصه کار اجرایی، اختلاف در برداشت، تزاحم و دلگیری اجتناب ناپذیر است، مهم اما آن که بپذیریم ما انسانیم و جایزالخطا، اگر قصوری کردیم به آن اعتراف کنیم و اگر خطایی دیدیم، عذر برادرمان را پذیرا باشیم.
ما در مکتب اخلاقی پیامبر خدا و ائمه هدی(س) آموختهایم که پذیرش تقصیر برمنزلت انسان میافزاید و برای داشتن جامعهای اخلاقمدار باید از خود آغاز کنیم.
امیدوارم همه ما به عنوان خادمان ملت شریف ایران، بتوانیم آنگونه عمل نماییم که حاصل، رضای حضرت حق و رستگاری ما باشد.
دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند