عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

بیمه ها باید کمک هزینه درمان نازایی را تقبل کنند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر تقبل بخشی از هزینه درمان نازایی از سوی بیمه سلامت گفت:بیمه های دیگر نیز باید متقاعد شوند تا بخشی از هزینه درمان ناباروری را تقبل کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹۳
بیمه ها باید کمک هزینه درمان نازایی را تقبل کنند

بشیر خالقی نماینده مردم خلخال در خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین گفت:تامین بخشی از هزینه درمان ناباروری از سوی بیمه سلامت پیشنهاد یکی از نمایندگان بود که به تصویب رسید، البته در قانون بودجه 96 ردیف بودجه ای برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود:درکشور دو میلیون زوج نابارور وجود دارد که این امر مشکلات روحی-روانی زیادی برای آنان ایجاد کرده وحتی بعضا موجب جدایی زوج ها می شود و رفع مشکل این زوج ها دغدغه نمایندگان مجلس است. وزارت بهداشت هم از محل طرح تحول سلامت برنامه هایی برای حمایت از زوج های نابارور دارد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی یادآور شد:با توجه به اینکه سیاست نظام افزایش جمعیت کشور است باید سایر بیمه ها مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی را هم متقاعد کرد تا بخشی از هزینه درمان ناباروری را تقبل کنند.

گفتنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز دولت را مکلف کردند در سال آینده خدمات درمانی ودارویی بیماران نازایی را مشمول بیمه پایه سلامت قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها