سرمربی تیم فوتبال نفت می‌گوید پرسپولیس نیازی به تعریف کردن ندارد اما تیمش از بازی فردا سه امتیاز را می‌خواهد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱۱
دایی: خودمان باشیم پرسپولیس را می‌بریم/ دنبال آزادی بوده‌ام نه «پست»

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی سرمربی نفت در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی مهم داریم برای اینکه بتوانیم از لیگ سهمیه بگیریم. سعی می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. پرسپولیس و برانکو تعریف کردن ندارد چون کیفیت‌شان خوب است.

وی درباره غیبت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در بازی فردا اظهار کرد: مطمئنا از یک بابت خوب است اما ما هم دو بازیکن خوب‌مان را نداریم. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد. ما از اول فصل بیشتر بازیکنانمان را پرورش داده‌ایم و در این بازی می‌خواهم دروازه‌بان ۱۸، ۱۹ ساله بگذاریم. ما از اول فصل خیلی چیزها نداشتیم که اخیرا مشکلاتمان بیشتر شده و به حداکثر رسیده است. اما پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. فکر کنم بالای ۵۰ درصد مردم حامی پرسپولیس هستند. آنها ۵ بازیکن ندارند ولی بازیکنانی دارد که می‌خواهند خودشان را نشان دهند. ما تمرینات خوب و منظمی به غیر از امروز داشتیم ولی مسائل و مشکلات ما زیاد است.

او درباره مشکل مالیاتی بوجود آمده برای خود گفت: از لطف و محبت مدیران پرسپولیس است. در این دو روز حساب های ما را بستند که از راه قانونی باز کردیم. این اتفاق به لطف مدیران جدید پرسپولیس است. شخصی که در خودرو سازی بوده یک دفعه از فوتبال سر درآورده است. من این اتفاق را مدیون مدیران جدید هستم.

سرمربی نفت در ادامه درباره مشکلات مالی تیم گفت: تمام این مسائل در بازی فردا تاثیر گذار است. امروز ما را در زمین تمرین راه ندادند و مجبور شدیم به ورزشگاه تختی برویم و 45 دقیقه آنجا تمرین کنیم. امسال انواع و اقسام بی حرمتی که تا حالا ندیده بودم به ما شده است. متاسفانه آنها حق دارند چون جایی که ما می‌خواهیم تمرین کنیم باید پولش را پرداخت کنیم. ما می‌خواهیم به مشکلات دامن نزنیم ولی ما تیمی داریم که می‌خواهد به سه چهار دهه قبل برگردد و برای بازی بعد ممکن است در رختکن برای بازی آماده شویم.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال مسئول اول این ورزش است و باید اهداف خیلی ها را بسنجند. من به آنها گفته ام که از هر کسی که به فوتبال می آید ضمانت نامه بگیرند. بازیکنان خارجی می آیند و شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند ولی ما ایرانی ها مظلوم واقع شده‌ایم. باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و برای فصل بعد یارگیری می‌کند بدون اینکه به تعهدات چندین سال قبلش عمل کند. بازیکن داخلی کمیته انضباطی برایش رای می‌دهد که متاسفانه انجام نمی‌شود.

دایی درباره شهباززاده گفت: او خیلی با تیم تمرین نکرده بود که بازیکنان چند روز اعتصاب کردند. اما بعد از آن چند روزی با ماست و اگر کمی زمان بگذرد به شرایط جسمانی خوبی می‌رسد. او بازیکنی خوب از لحاظ فنی و اخلاقی است و خیلی می‌تواند به ما کمک کند و اگر مشکلات کارت بازی او حل شود فردا بازی می‌کند.

او درباره نقطه قوت تیمش در این فصل که خط حمله این تیم بوده و مشکلات داوری لیگ، گفت: ما فردا در بازی نشان می‌دهیم چه هدفی داریم. دوما اینکه ما هر حرفی می‌زنیم شما تحریف می‌کنید. البته با همه رسانه‌ها نیستم وگرنه پرسپولیسی که همه را برده مگر می‌شود گفت که می‌خواهند قهرمانش کنند. امسال بهترین فصل فوتبالی پرسپولیس است و فراز و نشیب نداشته ولی من مطمئنم که اگر بازیکنان من خودشان باشند فردا پرسپولیس را شکست می‌دهیم. من دوست دارم پرسپولیس در بازی‌های دیگرش به غیر از فردا برنده باشد.

سرمربی نفت درباره شرکت در آزمون دکترا هم بیان کرد: این یک انگیزه شخصی بود که در کنکور دکترا شرکت کردم آنهم بعد از 11 سال که فوق لیسانس گرفتم. من به هیچ عنوان به دنبال چیزهایی دیگر نبوده‌ام. بالاخره من در جوامع مختلف زندگی کرده‌ام و دوست داشتم از لحاظ علمی هم به چیزهایی که در موردشان به جواب نرسیدم برسم. این انگیزه من بود و به دنبال این هستم که این راه را ادامه دهم. من به دنبال این نبوده‌ام که در این مملکت پستی بگیرم و همیشه به دنبال آزادی بوده‌ام. من یک دقیقه زندگی الانم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها