فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس این فرماندهی در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی دختر جوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۶۱
نجات دختر جوان از چنگال سه گروگانگیر

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک آدم ربایی و ربوده شدن یک دختر جوان در استان خراسان رضوی و اطلاع از انتقال گروگان به زاهدان تیمی مجرب از ماموران انتظامی این فرماندهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

عارف نژاد تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه سه متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها