کارلوس کی روش در روزها و هفته های اخیر سردرگمی بزرگی را نسبت به آینده خودش رقم زد. سوال روزهای اخیر این بود: کی روش می ماند یا می رود؟
کد خبر: ۱۰۰۸۱۲۴
فریادشیران: کی روش کجا برود از ایران بهتر؟! / جریمه سنگین فیفا در انتظار آفریقای جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین ، برای فدراسیونی های پاسخ به این سوال کاملا مشخص بود. آنها خوب می دانند که کی روش می ماند اما کسانی که با رفتارهای اخیر کی روش و مصاحبه هایش سردرگم شده بودند این شائبه به وجود آمد که وی رفتنی است. در روزهای اخیر در سایت های داخلی اخبار متعددی پیرامون انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. جالب اینجاست در رسانه های خارجی معتبرترین رسانه ای که الحاق کی روش به فوتبال آفریقایی جنوبی و جدایی اش از تیم ملی فوتبال ایران را منتشر کرد سایت نه چندان مطرح اسپورت 24 بود. این سایت حتی کار را به جایی رساند که نام کی روش را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اما روز گذشته در مصاحبه ای صریحا تاکید کرد که کی روش بر خلاف تمام شایعات قرار نیست جایی برود و در ایران می ماند. این اظهار نظر تاج به عنوان بلندبالاترین مقام فوتبال ایران می تواند به معنای رد تمام شایعات باشد اما واقعا سر منشا شایعات مربوط به جدایی کی روش از کجا می آید؟

کارشناس حقوق ورزشی: ثابت شود فیفا می تواند جریمه ای سنگین در نظربگیرد

آرش بهرامی حق نیا کارشناس حقوق ورزشی فدراسیون فوتبال دراین باره به جام جم آنلاین گفت: هیچ مربی و هیچ بازیکنی حق ندارد در صورت داشتن قرارداد با فدراسیون و یا باشگاهی بدون مجوز با تیم دیگری مذاکره کند در غیراینصورت متخلف محسوب می شود و مستوجب جرایم سنگین نقدی است.

وی افزود: اینکه کی روش با وجود داشتن قرارداد با جای دیگری مذاکره می کند ناشی از دو موضوع است، یا نسبت به قانون آگاهی ندارد و یا اینکه شرایط به قدری برای او سخت شده که به دنبال راهکاری برای پایان همکاری و یا درست کردن شرایط دارد.

این کارشناس حقوق ورزشی در ادامه گفت: معمولا جریمه نقدی برای نهادها و باشگاه هایی که غیرقانونی با مربی و یا بازیکن انجام می دهند در نظر گرفته شوند. اگر مذاکره غیر قانونی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی با کی روش محرز شود آنگاه فیفا می تواند جریمه ای چند صد هزار دلاری که فکر می کنم حدود 150 هزار دلار شود در نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به این دلیل نمی توان واکنش نشان داد که مدرکی دال بر مذاکره رسمی کی روش با فدراسیون آفریقای جنوبی وجود ندارد.

فدراسیونی ها و منع برای صحبت درباره کی روش

بر اساس ادعای منبع آگاه هیچ یک از فدراسیونی ها به غیر از تاج نباید درباره شرایط کی روش و بحث هایی مثل آمدن و یا رفتنش صحبت کنند. در واقع یک نوع «ممنوع المصاحبه بودن» در رابطه با کی روش وجود دارد. حساسیت های این روزهای کی روش باعث شده تا چنین شرایطی به وجود بیاید. البته گفته می شود فرد دیگری که می تواند به غیر از تاج درباره وضعیت کی روش صحبت کند اسدی است.

فریادشیران: کی روش از خدایش است که اخراج شود

ناصر فریادشیران مربی و پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: کی روش از خدایش است که اخراجش کنند چرا که غرامت بسیار سنگینی می گیرد. رفتارهای اخیر او هم به این دلیل است. او اکنون زندگی مرفهی دارد و از زمانی که به ایران آمده پولدارتر هم شده است. این مربی در ایران روزی 15 میلیون تومان درآمد دارد!

وی افزود: کجا از ایران بهتر به کی روش پول می دهند؟ ناز او خیلی خریدار دارد. متاسفانه او به خود اجازه می دهد هر رفتاری که خواست انجام دهد و به دیگران حرف نامربوط هم بزند.

فریادشیران که خیلی تند و تیز از کی روش انتقاد می کند خاطرنشان کرد: کی روش خیلی عاقل است که اینکارها را می کند. البته باید بگویم رفتارهای او در هفته ها و ماه های اخیر نشان می دهد او صد در صد به یک روانپزشک نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
شما و استادتان آقای ..... به روانشناس احتیاج دارید آقای فریاد شیران نه كیروش . موفقیت كی روش با تیم ملی حسادت آقایان را بدجوری برانگیخته
الا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
عشقم كیروش...... و بس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها