سایت خارجی اسپورت 24 مدعی شد که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۷
خبر عجیب سایت اسپورت 24 : کی روش سرمربی آفریقای جنوبی شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، براساس ادعای سایت «اسپورت 24» آفریقای جنوبی، انتظار می‌رود امروز (جمعه) اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی جدید بافانا بافانا (لقب تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی) معرفی کند.

براساس این گزارش، کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران اولین انتخاب اتحادیه آفریقای جنوبی در بین دو گزینه نهایی است. بر اساس گزارش سایت «SowetanLIVE» آفریقای جنوبی، کی‌روش و هرو رنارد فرانسوی دو گزینه نهایی هدایت بافانا بافانا هستند.

کی‌روش پیش از این بین سال‌های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده داشته و پس از اینکه نسبت به بازگشت به این تیم علاقه نشان داد، حضور مجددش روی نیمکت این تیم را به شدت محتمل دانستند.

SAFA برای به خدمت گرفتن کی‌روش باید دستمزد سالیانه یک و نیم میلیون دلار بپرازد و این تقریباً همان چیزی است که دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در تیم ملی ایران به دست می‌آورد.

آیا در فدراسیون فوتبال ایران یک نفر پیدا نمی شود که به فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعتراض کند که چرا ،سرمربی ما را در میان گزینه های خود گذاشته اید و در موردش تصمیم می گیرید؟...کی روش تحت قرارداد ماست و این حرف ها از نظر قانونی درست نیست. پ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
مگر فدراسیون فوتبال ایران صاحب و مدیر هم دارد ؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها