یوونتوس ـ ناپولی امشب ساعت 23:15

جنگ شمال و جنوب ایتالیا در مستطیل سبز

از ساعت 23 و 15 دقیقه امشب در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در شهر تورین ، دو تیم یوونتوس و ناپولی مقابل هم صف آرایی می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۵۷
جنگ شمال و جنوب ایتالیا در مستطیل سبز

به گزارش جام جم آنلاین، این بازی سنتی که به جنگ شمال و جنوب در کشور چکمه پوش مشهور است حساسیت های ویژه ای را همواره به همراه داشته است بخصوص که امسال ناپولی بیشتر از هر زمان دیگر آماده و تیمی سرپا و منسجم است و برای یوونتوس می تواند دردسرساز باشد، همان طور که سانتیاگوبرنابئو هم مقابل رئال مادرید گل نخست را وارد دروازه کهکشانی ها کرد تا هواداران مادریدی در خانه شوکه شوند.

سوت آغاز بازی را پائولو والری 38 ساله و اهل رم به صدا درخواهد آورد و مسوولیت قضاوت این دیدار حساس را بر عهده خواهد داشت.

هر دو تیم برای این دیدار از ترکیب کامل خود استفاده می کنند اگرچه ساری سرمربی ناپولی السید هیساج بازیکن اهل آلبانی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در مرحله قبلی در اختیار نخواهد داشت.

رویارویی ها

از سال 2014 این دو تیم 6 بار مقابل هم قرار گرفته اند که از این تعداد 4 بار یوونتوسی ها پیروز میدان بودند و یک پیروزی سهم ناپولی ها بوده است و یک بازی هم به تساوی کشیده است.

آخرین باری که که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند به 29 نوامبر سال قبل بر می گردد که یوونتوس در خانه خود و همین ورزشگاه با نتیجه دو بر یک ناپولی را شکست داد.

بازی برگشت این دو تیم هم 36 روز دیگر در جنوب ایتالیا و در ورزشگاه اختصاصی ناپولی برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها

اما برویم سراغ پیش بینی ها، کارشناسان سایت مشهور هواسکورد معتقدند که یوونتوس به سختی و با نتیجه یک بر صفر امشب بازی را از مهمان سرسخت خود خواهد برد.

73 درصد کاربران سایت جهانی «گل» هم رای به پیروزی سیاه و سفید پوشان تورین داده اند، 17 درصد پیروزی ناپولی را پیش بینی کرده اند و 10 درصد هم معتقدند بازی مساوی تمام خواهد شد.

3 نتیجه ای که بیشترین رای را نزد کاربران این وبسایت داشته هم کاملا به سود یوونتوس است، به این ترتیب که برد دو بر صفر یوونتوس بیشترین بسامد را دارد و در رتبه های بعدی برد دو بر یک و سه بر صفر قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها