خاویر آگیره: می دانیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: می دانیم که پرسپولیس یک تیم قدرتمند در ایران است که صدرنشین لیگ کشورش است.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۱۱
خاویر آگیره: می دانیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، خاویر آگیره در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر پرسپولیس که عصر امروز دوشنبه در ابوظبی امارات برگزار شد گفت: بازی سختی در دیدار نخست داشتیم و بازی سخت تری برای دومین دیدار داریم.

وی افزود: دیداری که با پرسپولیس داریم دیدار اول با قطر هم سخت تر است. پرسپولیس در ایران صدرنشین است و می دانم که یک مربی خوب در اختیار دارد.

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات خاطرنشان کرد: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می دانیم که یک بازی سخت با تیمی قدرتمند داریم. ما سه امتیاز بازی را می خواهیم و باید آن را به هواداران هدیه کنیم.

این مربی در مورد ناهماهنگی های تیمش در دیدار اول گفت: ما مصدومیت های زیاد و طولانی را مدتی را تجربه کردیم و با گذشت زمان توانستیم بهتر باشیم. در دیدار با الریان انتخاب های زیادی نداشتیم و از زوجی استفاده کردیم که اشتباهات زیادی را مرتکب شدند اما برای بازی فردا برنامه های بهتری داریم و مصدومیت ها نیز برطرف شدند.

آگیره در پایان گفت: می دانیم که چه تیم قدرتمندی برابر ما قرار دارد. این تیم شهرت زیادی دارد و مربی بسیار خوبی در این تیم حضور دارد. پرسپولیس در ایران نتایج بسیار خوبی گرفته اما ما نیز برابر این تیم با قدرت ظاهر خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها