یاوه‌گویی جدید وزیر خارجه عربستان

ایران در پی احیای امپراتوری پارس است

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی در جریان سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر به یاوه‌گویی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۳
یاوه ‌گویی جدید  الجبیر علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، یاوه‌گویی های تکراری وزیر خارجه عربستان سعودی علیه ایران در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ نیز ادامه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: در حال حاضر منطقه با چالش های فراوانی مواجه است. ریاض آمادگی دارد تا با بسیاری از کشورها برای حل و فصل این چالش ها همکاری کند.

این ادعای الجبیر در حالی است که بسیاری از بحران های منطقه به دنبال دخالت های مستقیم و غیرمستقیم عربستان سعودی ایجاد شده اند.

وی همچنین مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا فردی صاحب دستاوردهای مختلف است. او به ضرورت رهایی از خطر داعش ایمان دارد. ترامپ همچنین تلاش می کند ایران را مهار کند و این، همان چیزی است که ما می خواهیم.

الجبیر که کشورش حامی اصلی تروریسم نه تنها در منطقه بلکه در جهان به شمار می رود، مدعی شد: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است!

وی مدعی شد: ایران از تمامی شیعیان می خواهد که از آن تبعیت کنند. ایران اقدام به قاچاق سلاح به یمن و برای انصارالله می کند. ایران جزئی از مشکل است و نه راه حل. ما نمیتوانیم بدون آنکه رفتار ایران تغییر کند، با آن همکاری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
از آدم یاوه گو توقع حرف عاقلانه نیست
فیصل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
فكر كردی اونا آدم هستن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
همه میدونیم الجبیر یك ... و از نسل هندجگرخوار و ابوسفیانه و هرجنایتی رو انجام میده و اخرش اسم ایران عزیزو میاره . یكی نیست بهش بگه اینهمه جنایتو ایران انجام میده یا تو وهابی جنایتكار؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها